satanska biblia1
Sammael & BlueWolf - Vampires of darkness
SATANSKÁ BIBLE
Anton
---------------------------------------------------------------
OBSAH
Úvod Burtona H. Wolfa
Satanská bible
Úvod
Prolog
Satanské devatero
Kniha Satanova (Oheň)
Kniha Luciferova (Vzduch)
Zatykač: Hledá se: Bůh - mrtvý nebo živý
Bohem, kterého chráníte, můžete být vy sami
Několik fakt o nadcházejícím věku satanismu
Peklo, Ďábel a jak prodat duši
Pekelná jména
Láska a nenávist
Satanský sex
Ne všichni upíři sají krev
Žádné nutkání...rozkoš
O volbě lidské oběti
Naplnění ega jako cesta k posmrtnému životu
Náboženské svátky
Černá mše
Kniha Belialova (Země)
Teorie a praxe satanské magie
Tři druhy satanského rituálu
Výzva k těm, kdo chtějí praktikovat tato umění
Rituál aneb Intelektuální dekompresní komora
Faktory ovlivňující provozování satanské magie
A. Touha
B. Načasování
C. Představivost
D. Nasměrování
E. Faktor rovnováhy
Satanský rituál
A. Věci, které je třeba vědět, než přistoupíte k rituálu
B. Třináct kroků
(A) Jak přivolat partnera k ukojení chtíče nebo navodit sexuálně uspokojivou
reakci
(B) Jak zajistit pomoc nebo úspěch osobě, s kterou sympatizujete nebo soucítíte
(včetně vás samých)
(C) Jak dosáhnout zničení nepřítele
C. Pomůcky užívané při satanském rituálu
Kniha Leviathanova (Voda)
Vyvolávání Satana
Pekelná jména
Invokace k vyvolání smyslnosti
Invokace k přivolání zhouby
Invokace soucitná
Enochiánské klíče
První klíč
Druhý klíč
Třetí klíč
Čtvrtý klíč
Pátý klíč
Šestý klíč
Sedmý klíč
Osmý klíč
Devátý klíč
Desátý klíč
Jedenáctý klíč
Dvanáctý klíč
Třináctý klíč
Čtrnáctý klíč
Patnáctý klíč
Šestnáctý klíč
Sedmnáctý klíč
Osmnáctý klíč
Devatenáctý klíč
Doslov Pavla Turnovského
ÚVOD
Burton H. Wolfe
Jednoho zimního večera roku 1967 jsem se rozjel přes celé San Francisco, abych
vyslechl přednášku Antona Szandora
svobody. Zaujaly mě novinové články, které ho popisovaly jako "Černého papeže"
satanistické církve, v níž jsou křest, svatební i pohřební obřady zasvěceny
Ďáblu. Byl jsem tehdy na volné noze a psal hlavně do časopisů. Zdálo se mi, že o
v redakci místních novin, "ďábel je vždycky dobré téma".
Samotné provozování černých umění jsem nepovažoval za něco zvlášť atraktivního,
nešlo o nic nového. Sekty uctívačů Ďábla a kulty voodoo existovaly již v
předkřesťanské době. V Anglii osmnáctého století si na čas získal jistou
proslulost Klub pekelného ohně (Hell-Fire Club), který dokonce měl
prostřednictvím Benjamina Franclina určité vazby na americké kolonie. Začátkem
dvacátého století dělal tisk skvělou reklamu Aleisteru Crowleyovi, když o něm
psal jako o "nejzpustlejším neznabohu světa". Ve
zmínky o "černém řádu" v Německu.
K této zdánlivě uzavřené historii přidal
Faustiánů dvě překvapivě nové kapitoly. Za prvé se rouhavě označovali jako
"církev", přestože tento pojem byl doposud vyhrazen pouze různým odnoším
křesťanství, a v žádném případě se nevztahoval k tradičnímu sabatu satanistů a
vědě o čarodějnicích. Za druhé se se svou černou magii neuchylovali do podzemí,
ale praktikovali ji zcela veřejně.
Místo abych si s
jeho kacířské novoty, což obvykle bývá můj první krok, rozhodl jsem se, že ho
budu sledovat a poslouchat jako anonymní návštěvník. V novinách o něm psali jako
o bývalém cirkusovém krotiteli lvů a eskamotérovi z lunaparku, který nyní
vystupuje jako Ďáblův vyslanec na Zemi; chtěl jsem se nejdřív přesvědčit, jestli
jde o skutečného satanistu, nebo jestli je to jen šprýmař či šarlatán. Setkal
jsem se již dříve s lidmi, kteří se pohybovali kolem okultních záležitostí a
přitahovali pozornost; Jean Dixonová bývala mou bytnou, a tak jsem měl to
štěstí, že jsem o ní mohl psát ještě před Ruth Montgomeryovou. Všichni okultisté
mi ale připadali jako šašci, snobi, pokrytci nebo šarlatáni, a nikdy bych se
jejich hokus pokusy nezabýval ani pět minut. Všichni okultisté, se kterými jsem
se do té doby setkal nebo o kterých jsem slyšel, byli zastánci bílé magie:
údajní jasnovidci, věštci a čarodějnice, kteří své předpokládané mystické
schopnosti zakládali na spirituální komunikaci směřující k Bohu.
se jim zřejmě vysmíval, pokud na ně přímo opovržlivě neplival, se vynořil mezi
řádky novinových článků jako provozovatel černé magie, stavějící na odvrácené
tváři přírody a živočišné stránce lidské povahy. Zdálo se, že na jeho "církvi"
není nic duchovního.
Když jsem
okultismem. Dokonce se ani nedal označit za metafyzika. Brutálně upřímná řeč,
kterou pronesl, byla pragmatická, relativistická a především racionální. Byla
zcela neortodoxní: výpad proti zavedenému náboženskému rituálu, potlačování
lidského sklonu k tělesnosti, pitomému předstírání zbožnosti během existence,
založené na honbě za materiálními statky a bezohledné konkurenci. Byla také plná
sardonické satiry na lidské bláznovství. Ze všeho nejdůležitější ale byla
skutečnost, že vše mělo logiku.
šarlatánskou magii. Byla to jasná filozofie, založená na selském rozumu a tvrdé
životní realitě.
Když jsem se přesvědčil o
já jeho, že mi nejde o to, abych přidal další ke spoustě podřadných článků,
které dělají ze Satanovy církve nějakou bláznivou show, ale o seriózní výzkum.
Nastudoval jsem o satanismu, co se dalo, hovořil jsem s
hnutí a jeho logickém základu a zúčastnil se několika půlnočních rituálů ve
slavné viktoriánské faře, která kdysi sloužila jako hlavní stan Satanovy církve.
Z toho všeho jsem čerpal materiál pro seriózní článek. Po jeho napsání jsem ale
zjistil, že to není to pravé, co by si vydavatelé "solidních" časopisů přáli.
Víc by je zajímalo, kdyby můj článek líčil satanismus jako nějakou "ujetou"
show. Nakonec to byl Knight, takzvaný časopis "s nahotinkami" či "pro pány",
který v září 1968 otiskl první kritický článek o
Veyově syntéze starých legend o Ďáblovi, nauky o černé magii s moderní filozofii
a praxí satanismu, kterou všichni jeho stoupenci a napodobovatelé dodnes užívají
jako model, průvodce a dokonce i jako bibli.
Můj článek byl začátkem, nikoli koncem (jako v případě ostatních témat, o
kterých jsem psal), dlouhé a důvěrné spolupráce. Na jejím základě jsem napsal La
Veyovu biografii Ďáblův mstitel (The Devils Avenger), kterou vydalo
nakladatelství Pyramid v roce 1974. Když kniha vyšla, stal jsem se řádným členem
církve s členskou legitimací, později i knězem Satanovy církve, a tuto hodnost
hrdě sdílím s mnoha slavnými osobnostmi. Popůlnoční filozofické debaty, které
jsem s
občas doplněné fešnou čarodějnicí nebo vlastní hudbou, on u varhan a já za
bubny, v bizarním kabaretu, zalidněném superrealistickými humanoidy vytvořenými
Průpravou pro jeho nynější roli mu zřejmě byl celý jeho dosavadní život a
prostředí, z něhož vyšel. Je potomkem gruzínských, rumunských a alsaských
prarodičů, včetně cikánské babičky, která mu vyprávěla legendy o upírech a
čarodějnicích, jaké se předávají z generace na generaci v její rodné
Transylvánii. V pěti letech četl časopis Podivné historky a knihy jako
Frankestein od Mary Shelleyové a Stokerova Draculu. Přestože byl jiný než
ostatní, děti si ho obvykle vybraly za vůdce při hrách na vojáky.
V roce l942, kdy bylo
k zájmu o druhou světovou válku. Ponořil se do vojenských příruček a zjistil, že
celé arzenály zbraní, sloužících k výbavě pozemních a námořních armád, lze
nakoupit jako bonbóny v samoobsluze a použít k pokoření jiných národů. V hlavě
se mu zrodila myšlenka; že přes všechna tvrzení křesťanské Bible Zemi nezískají
pokorní, ale silní.
Na střední škole
věnoval mimo školu - ponořil se do studia hudby, metafyziky a okultních
tajemství. V patnácti letech se stal druhým hobojistou v San Francisco Ballet
Symphony Orchestra. Škola ho nudila, a tak ji rok před maturitou opustil, odešel
z domova a přidal se k společnosti Clyde Beatty Circus jako ošetřovatel lvů a
tygrů. Krotitel Beatty si všiml, že
ho svým pomocníkem.
Protože byl od mládí přímo posedlý láskou k hudbě a ke kultuře, nepřinášela mu
práce u Beattyho - drezúra pralesních šelem a jejich předvádění v manéži - žádné
uspokojení. V deseti letech se podle sluchu naučil hrát na klavír. To se hodilo,
když se jednou cirkusový hráč na varhany před představením opil a nemohl
nastoupit;
mohl odehrát hudební doprovod představení a nabídl se jako náhrada. Ukázalo se,
že zná více skladeb a hraje lépe než profesionální varhaník! Beatty opilce
propustil a na jeho místo dosadil
Zachinniho, "Lidskou dělovou kouli". a Wallendasovu akrobacii na vysokém laně.
Když bylo
se stal pomocníkem kouzelníka, naučil se hypnóze a dál studoval magii. Bylo to
kuriózní spojení. Na jedné straně ovzduší života na té nejsyrovější úrovni -
laciná hudba, pach divokých zvířat a pilin; výstupy, kde vteřina zpoždění mohla
znamenat neštěstí či smrt; čísla, která vyžadovala mládí a sílu, a ti, kdo
zestárli, byli odhozeni jako loňské šaty; svět fyzického vzrušení působící
magickou přitažlivostí. Na druhé straně studium magie temných zákoutí lidského
mozku. Když hrával na varhany při různých pouťových atrakcích, tato podivná
kombinace možná ovlivnila jeho pohled na lidstvo.
”V sobotu večer,” vzpomínal
vídal chlapy, jak chlípně touží po polonahých holkách tančících na pouti; když
jsem pak v neděli ráno hrál na varhany pro potulné kazatele ve stanech na druhé
straně pouti, viděl jsem tytéž chlapy, jak dřepí v lavicích s manželkami a
dětmi, prosí Boha o odpuštění, a aby je ochránil před tělesnými touhami. A
příští sobotu byli zase na pouti nebo se někde jinde oddávali požitkům. Tehdy
jsem pochopil, že křesťanská církev žije z pokrytectví a že člověk musí
ventilovat své tělesné touhy bez ohledu na očišťování či tresty rádných
náboženství."
Přestože si to v té době ještě neuvědomoval, směroval již tehdy k vytvoření
kultu, který bude sloužit jako antiteze křesťanství a jeho judaistické tradice.
Bylo to staré náboženství, starší než křesťanství nebo judaismus. Nikdy ale
nedostalo pevnou formu, ani nebylo uspořádáno v podobě filozofie a rituálu. To
mělo být teprve
Když se jednadvacetiletý
zábavního parku a věnoval se životní dráze, která lépe vyhovovala budování
domova. Zapsal se ke studiu kriminalistiky na City College of San Francisco.
Studium ho také přivedlo k prvnímu konformnímu zaměstnání: přijal místo
policejního fotografa v San Franciscu. Jak se později ukázalo, měla i tato
práce, stejně jako další zaměstnání, zásadní význam pro vývoj satanismu jako
životního postoje.
"Viděl jsem krvavou a děsivou stránku lidské přirozenosti," vzpomínal
jednom z našich setkání, kdy hovořil o své minulosti. "Viděl jsem lidi
zastřelené blázny a pobodané přáteli; malé děti, rozpláclé v příkopu, kam je
odhodili řidiči, kteří ujeli z místa nehody. Bylo to nechutné a depresivní.
Kladl jsem si otázku: >>Kde je Bůh?<< Začal se mi hnusit pokrytecký přístup
většiny lidí k násilí, neustálé omílání fráze >>Je to vůle Boží<<"
Po třech letech práce u policie znechucen odešel a vrátil se k varhanům,
tentokrát do prostředí nočních klubů a divadel. Tak si vydělával na živobytí a
přitom se dále věnoval své životní zálibě, studiu černých umění. Jednou týdně
přednášel o tajemných tématech: o strašidlech, mimosmyslovém vnímání, snech, o
upírech, vlkodlacích, o věštění, obřadné magii a tak dále. Jeho přednášky
vzbudily pozornost mnoha lidí, kteří již měli jisté jméno ve světě obchodu,
umění a vědy, případně se slavnými teprve měli stát. Z této skupiny nakonec
vznikl Magický kruh.
Hlavním smyslem setkání Kruhu bylo vykonávat magické obřady, které
studiu objevil nebo sám navrhl. Shromáždil celou knihovnu děl pojednávajících o
černé mši a dalších neblaze proslulých obřadech, které pěstovali například
templáři ve Francii čtrnáctého století, Klub pekelného ohně nebo Zlatý úsvit
(Golden Dawn) v Anglii na přelomu osmnáctého a devatenáctého století. Smysl
některých tajných řádů spočíval v rouhání a hanobení křesťanské církve; jejich
příslušníci se obraceli k Ďáblu jako antropomorfnímu božstvu zosobňujícímu pravý
opak Boha.
silou v přírodě, řídící chod pozemských věcí, silou, pro niž věda ani
náboženství nemají vysvětlení.
původcem všech velkých hnutí, jež přispěla k vývoji civilizace a ke zdokonaleni
lidstva. Je duchem revolty vedoucí ke svobodě, ztělesněním všech herezí, které
osvobozují člověka.
Poslední noc v dubnu 1966 - o Valpuržině noci, nejvýznamnějším svátku vyznavačů
magie a čarodějnictví - si
slavnostně vyhlásil vznik Satanské církve. Aby vyjádřil své postavení
duchovního, navlékl si kněžský kolárek. Až k němu vypadal téměř svatě. Ale
vyholená čingischánovská hlava, mefistofelský vous a úzké štěrbiny očí mu
dodávaly démonického vzhledu potřebného, aby vypadal jako skutečný kněz Ďáblovy
církve na Zemi.
"Použil jsem termín církev především proto, že mi to umožnilo držet se magického
vzorce, podle něhož je k úspěchu třeba jedné desetiny pohoršení a devíti desetin
společenského uznání," vysvětluje
skupinu podobně smýšlejících jedinců a využít jejich spojené energie k vyvolání
temné přírodní síly nazývané Satan."
Jak již bylo řečeno, všechny ostatní církve jsou založeny na uctívání ducha a
popření těla a intelektu.
chopila myšlení člověka a jeho pozemských tužeb a ty pak oslavovala. Měla by
podporovat racionálně motivovaný zájem o vlastní osobu a usilovat o utváření
zdravého ega.
Začal si uvědomovat, že staré pojetí černé mše parodující křesťanské bohoslužby
jaksi vyšlo z módy. Podle jeho slov je to mlácení prázdné slámy. Místo
sebeponižujících křesťanských bohoslužeb
povzbuzující psychodramata. Tak se mu podařilo vymýtit potlačování přirozených
pudů a inhibice, prosazované "řádnými" náboženstvími.
V samotné křesťanské církvi probíhala vzpoura proti ortodoxním rituálům a
tradicím. Bylo v módě prohlašovat že Bůh je mrtev. Alternativní rituály
vypracované
však z negativního paskvilu v pozitivní formy oslav a očist: satanistické svatby
posvěcující radosti těla, pohřby prosté pokryteckých a svatouškovských
otřepaných frází, rituály smyslnosti, pomáhající stoupencům kultu naplnit
sexuální tužby, destrukční rituály, umožňující členům Satanovy církve zvítězit
nad nepřáteli.
Křtiny, svatby v Ďáblově jménu a jiné zvláštní příležitosti se těšily
neobyčejnému zájmu tisku, i když o něj nikdo z věřících nestál. Od roku 1967
noviny po celém světě, ať už ze San Francisca, z Tokia nebo z Paříže, vysílaly
reportéry, aby psali o Satanové církvi. Fotografie nahé ženy zpola zakryté
leopardí kůží, sloužící za oltář zasvěceny Satanovi v
svatebním obřadu obletěla prostřednictvím tiskových agentur a novin svět;
objevila se i na titulních stránkách takových tradičních bašt tisku jako jsou
losangeleské Times. Díky publicitě se skupiny zvané grotta (
konventů), hlásící se k Satanově církvi, rozšířily po celém světě a potvrdily
tak jedno z
značného množství lidí velmi oblíben.
šablonovitým chasníkem s rohy, ocasem a vidlemi, zahaleným do rudého hávu, ale
spíše ztělesněním temných sil přírody, jejichž hlubiny lidé teprve začínají
zkoumat. Jak své tvrzení uvedl v soulad s vlastním vzhledem, když často
vystupoval v černé kutně s kápí a rohy? Na to odpovídá: "Lidé potřebují obřady a
symboly. Setkáte se s tím všude - v baseballu, v církevních ceremoniích nebo ve
válkách: Symboly slouží jako odrazové můstky k vybití emocí, které většina lidí
nedokáže uvolnit ani je sama pochopit." Tyto hry nicméně brzy přestaly
bavit. Vyskytly se ovšem i nezdary. Některým
vzrostlý lev, kterého si držel jako mazlíčka a nakonec ho musel věnovat místní
zoologické zahradě. Jedna z
Mansfieldová, zemřela na následky kletby, kterou Černý papež, z důvodů, jež jsem
objasnil v Ďáblově mstiteli, vyslal na jejího ctitele, právníka Sama Brodyho. La
Vey ji před Brodym neustále varoval a její smrt pak těžce nesl. Byl to v poradí
již druhý hollywoodský sexuální symbol šedesátých let, se kterým měl intimní
známost a který tragicky zemřel; první byla Marilyn Monroe - v roce 1948 se na
krátké, ale rozhodující období stala jeho milenkou. Odešel tehdy ze zábavního
parku a doprovázel na varhany striptérky v okolí Los Angeles.
Kromě toho byl
své církve. Navázal styk s posledními žijícími členy předválečných bratrstev v
Evropě a snažil se zachytit jejich filozofii a tajné rituály dochované z období
před Hitlerovým nástupem, takže potřeboval čas, aby mohl studovat, psát a
pracovat na nových principech. Dlouho experimentoval se základy geometrických
prostorových koncepcí, které shrnul v práci nazvané Zákon různoběžníku. (Vysmívá
se v ní dnešním snobům, kteří ničemu nerozumí.) Stal se vyhledávaným řečníkem,
hostem v rozhlasových i televizních programech a poradcem při natáčení hudby k
televizním a filmovým podobám satanistických hororů. Někdy v nich dokonce i
hrál. Jak poznamenal sociolog Clinton R. Sanders: "... žádný magik neměl takový
přímý vliv na způsob filmové prezentace satanismu jako Anton Szandor
Filmy, na kterých se podílel, obsahují podrobné popisy satanských rituálů a jsou
plné tradičních okultních symbolů. Důraz kladený v Satanově církvi na rituál
>>má soustředit emoční síly skryté v každém jedinci<<. Vyumělkovanou rituálnost,
která je ústředním bodem
mechanismus, který má aktivizovat a soustředit emoční zkušenost filmového
diváka."
grott rozsetých po celém světě a věnovat se cele psaní, přednáškám a výuce - a
také rodině: manželce Dianě, plavovlasé krásce zastávající funkci velekněžky
církve, dceři Karle, s vlasy jako havran, které je nyní něco přes dvacet a
která, podobně jako otec, studuje kriminologii a většinu času tráví přednášením
o satanismu na univerzitách po celé Americe, a samozřejmě také Zeeně, kterou si
ti, kdo znají slavnou fotografii satanského křtu, pamatují jako pouhé škvrně, a
která se vyvinula v nádherný exemplář teenagera, přitahující stále rostoucí
smečku vlčáků.
V poměrně klidném období
knihy, které nalezly početnou čtenářskou obec. Nejprve to byla Satanská
bible(The Satanic Bible), která v době, kdy píši tento úvod, vychází již ve
dvacátém vydání (toto je druhý, přepracovaný úvod; psal jsem úvod i k prvnímu
vydání. Následovaly Satanské rituály(The Satanic Rituals), kde se
podrobněji zabývá temným a spletitým materiálem, který objevil ve stále
přibývajících pramenech. A konečně třetí kniha, Dokonalá čarodějka (The Compleat
Witch), je v Itálii bestsellerem, v Americe ale bohužel už nevychází a nedošla
uznání.
Rozsah
vycházejících po celém světě samozřejmě přispěl k rozšíření rad stoupenců
Satanovy církve. Rostoucí popularita satanismu byla přirozeně provázena
hrůzostrašnými historkami, které šířily hlavně náboženské skupiny. Stýskaly si,
že v univerzitních knihkupectvích se Satanská bible prodává lépe než křesťanská,
takže je jedním z hlavních důvodů, proč se mladí odvracejí od Boha. Když papež
Pavel vydal před dvěma lety, (tedy v r. 1974 pozn. překl.), prohlášení, že Ďábel
žije a má podobu člověka, živého, oheň vydechujícího individua, které roznáší
zlo po světě, měl téměř- určité na mysli
znamená "živý" (slovní hříčka: zlo – anglicky = evil, živý = live - pozn.
překl.) a že by se mu člověk měl oddat a radovat se z něj. Papeži a vystrašeným
náboženským skupinám odpovídá takto:
"Lidé a organizace na nás vydělávají milióny. Co by si bez nás počali? Bez
Satanovy církve by neměli, na koho by se mohli vztekat a zároveň svalovat vinu
za všechnu zkaženost a průšvihy, které se ve světě dějí. Kdyby si to skutečně
mysleli, celou záležitost by tak nenafukovali. Měli byste spíše uvěřit, že oni
jsou těmi šarlatány a že je moc těší, když nás tu mají, aby z nás mohli těžit.
Jsme mimořádně cennou komoditou. Podpořili jsme obchod a pozvedli jsme
ekonomiku. Jisté procento z miliónů, které jsme vytvořili, se zase vrátí
křesťanské církvi. Mnohokrát jsme již prokázali správnost devátého satanského
přikázání, které praví, že církev - a milióny jedinců - nemohou bez Ďábla
existovat."
Za to musí křesťanská církev zaplatit. Vše, co
vydání Satanské Bible, se skutečně stalo. Lidé po staletí potlačující své
instinkty zpřetrhali své okovy. Došlo k explozi sexu, ve filmech a literatuře,
na ulicích i doma se uvolnilo kolektivní libido. Lidé tančí nahoře i dole bez.
Jeptišky odhodily tradiční hábity a zapomněly na staré zvyky, obnažily nohy a
tančily Missa Solemnis Rock, o níž si
Obecnou vlastností všech tvorů je sklon vyhledávat stále nové zábavy, gurmánská
jídla a vína a dobrodružství všeho druhu, všichni touží po okamžitém prožitku.
Lidstvo už nehodlá déle čekat na posmrtný život, který slibuje odměnit čisté a
cudné - jinak řečeno asketické a nudné - duše. Panuje nálada novopohanství a
hedonismu, z níž se vynořila široká paleta vynikajících jednotlivců - lékařů,
právníků, inženýrů, učitelů, spisovatelů, makléřů, urbanistů, herců, novinářů
(abych uvedl pouze několik sociálních skupin, ze kterých se rekrutují satanisté)
- kteří projevují zájem o utváření a zvěčnění tohoto všeprostupujíciho
náboženství a způsobu života.
Přijetí tohoto náboženství společností, jež byla příliš dlouho ovládána
puritánskou morálkou, rozhodně není snadné. Nehlásá falešný altruismus, ani
nepřikazuje miluj bližního svého. Satanismus je nepokrytě egocentrická, brutální
filozofie. Je založena na přesvědčení, že lidské bytosti jsou v podstatě
sobecká, násilnická stvoření, že život je přirozená selekce a že přežijí pouze
silní a Zemi ovládnou ti, kteří bojují, aby zvítězili v nekonečné soutěži, jaká
existuje v každé džungli - včetně urbanizované společnosti. Jestli chcete,
můžete se tohoto brutálního životního názoru děsit; přesto se zakládá na
reálných podmínkách existujících již po staletí ve světě, který obýváme.
Nežijeme přece v mystických krajinách oplývajících mlékem a strdím, jaké
popisuje křesťanská Bible.
V Satanské bibli Anton
než kterýkoli z jeho předchůdců v Království pekel. Podrobně zde také popsal
nové zavedené rituály a vylepšení, která sám vymyslel pro svou církev realistů.
Od prvního vydání bylo jasné, že hodně lidí si bude chtít tuto knihu přečíst,
aby se poučili, jak zakládat satanistické skupiny a jak provádět rituály černé
magie. Satanská bible a Satanské rituály jsou jedinými knihami, které autenticky
a v duchu relevantních tradic ukazují, jak se to vše má dělat. Vyskytlo se i
mnoho plagiátorů, keři nikdy nepřiznali, odkud čerpají, a dobře věděli proč;
jakmile by totiž byla jejich ubohost a plytkost srovnána s
průkopnickým dílem, zlodějští mistři by už nešli na odbyt.
Každému, kdo chce vidět dosažené výsledky, musí být jasná jedna věc: Anton La
Vey vytáhl Satana ze starého železa. Satanova církev je hlavním zdrojem
současného satanismu. Tato kniha shrnuje Satanovo poselství, a zůstává výzvou a
inspirací, dnes stejně jako v době, kdy byla napsána.
San Francisco
25. prosince 1976 /XI Anno Satanas
SATANSKÁ BIBLE
ÚVOD
Důvodem k napsání této knihy byla skutečnost, že až na pár výjimek nebyly
všechny traktáty, studie, všechny "tajné" zaklínací knihy, všechna "velká díla"
pojednávající o magii ničím jiným než svatouškovským podvodem - provinilým
žvaněním a esoterickým plácáním kronikářů magických nauk, neschopných či
neochotných podat objektivní pohled na věc. Autoru za autorem se ve snaze
vyjádřit základní myšlenky "černé a bílé magie" podařilo pouze celý problém
zamlžit tak, že každý adept černokněžnictví nakonec přihlouple zkouší štěstí s
deskou Ouija, stoupá si doprostřed pentagramu a čeká, až se zjeví démon,
odevzdaně vrhá věštebnými činkami I-Ting jako tvrdými preclíky, míchá karty, aby
předpověděl budoucnost,jež ztratila jakýkoli význam, navštěvuje semináře, které
slibují zlomit ego - přičemž to samé mu udělají i s peněženkou - a zpravidla ze
sebe v očích těch, kteří vědí, dělá naprostého blázna!
Pravý mág ví, že regály označené heslem "okultní magie" přetékají křehkými
troskami vyděšených myslí a nemohoucích těl, metafyzickými deníky sebeklamu a
oblbujícími soupisy zásad východního mysticismu. Příliš dlouho bylo téma
satanské magie opracováváno vyjevenými novináři držícími se cesty ctnosti.
Stará literatura, jako vedlejší produkt mozků, hryzaných strachem a prohrou byla
nevědomky napsána na podporu těch, kdo skutečně ovládají Zemi a ze svých
pekelných trůnů se hlasitě a radostně smějí.
Tyto svazky plné otřepaných mylných informací a falešných proroctví jsou
podpalem, díky němuž šlehají plameny pekel jasněji.
V této knize naleznete pravdu - a fantazii. Jedna podmiňuje druhou; chápejte je
takové, jaké jsou. To, co poznáte, nebude vždy zrovna příjemné; ale zato se: vám
otevřou oči!
Zde vám předkládám, Satanské myšlení, podané z pravého Satanského pohledu.
Satanova církev
San Francisco, Valpuržina noc, l968
PROLOG
Bohové cesty ctnosti se po celé věky na Zemi pouze hašteřili a hádali. Každé z
těchto božstev se společně se svými knězi a služebníky pokoušelo najít ve
vlastních lžích nějakou moudrost. Doba ledová v náboženském myšlení může ve
velkém plánu lidské existence trvat pouze omezený čas. Bohové poskvrněné
moudrosti si odžili svou ságu a po tisíc let byli skutečností. Každý měl svou
vlastní "božskou" cestu do ráje a obviňoval ostatní z kacířství a duchovních
prohřešků. Prsten Niebelungů nese věčné prokletí - ale jen proto, že ti, kdo jej
hledají, uvažují v pojmech dobra a zla - přičemž sami jsou přirozeně vždycky
dobří. Bohové minulosti se stali svými vlastními ďábly, aby mohli žít. Aby
naplnili svatostánky a zaplatili hypotéky na chrámy, hrají jejich duchovní
přihlouplou hru s Ďáblem. Běda, příliš dlouho se obírali spravedlnosti; takže
ďáblové v jejich podání jsou ubozí a neschopní. V bratrské jednotě si proto
podávají ruce a v zoufalství kráčí do Valhaly na poslední velký ekumenický
koncil. V rmutu soumrak bohů blíží se. Havrani noci se rozlétli, aby přivolali
Lokiho, který podpálí Valhalu žhnoucím trojzubcem Inferna. Soumrak je dokonán. Z
noci se zrodila zář nového dne a povstal Lucifer, aby znovu vyhlásil: Toto je
éra Satanova! Satan vládne, Zemi! Bohové nespravedlivých jsou mrtvi. Toto je
jitro magie a neposkvrněné moudrosti. TĚLO zvítězilo a velká Církev bude
vybudována a zasvěcena jeho jménu. Spása člověka již nebude záviset na odříkání
a zapírání sebe sama. Vejde ve známost, že svět těla, svět žijících má být
nejlepší přípravou k věčným rozkoším!
REGIE SATANAS!
AVE SATANAS!
SLÁVA SATANOVI!
SATANSKÉ DEVATERO
1. Satan znamená ukájení choutek, nikoli odříkání!
2. Satan znamená živoucí existenci, nikoli vymyšlené spirituální báchorky!
3. Satan znamená neposkvrněnou moudrost, nikoli pokrytecký sebeklam!
4. Satan znamená laskavost k těm, kdo ji zasluhují, nikoli lásku, vyplýtvanou na
nevděčníky!
5. Satan znamená pomstu, nikoli nastavení druhé tváře!
6. Satan znamená odpovědnost vůči odpovědným, nikoli péči o psychické upíry!
7. Satan znamená člověka jako pouhé zvíře, někdy lepšího, mnohem častěji však
horšího než ti, co kráčejí po čtyřech, člověka, jenž se díky "božskému
duchovnímu a intelektuálnímu vývoji" stal nejzkaženějším zvířetem!
8. Satan znamená všechny takzvané hříchy, jelikož vedou k fyzickému, mentálnímu
nebo emočnímu uspokojení!
9. Satan je nejlepším přítelem, jakého kdy církev měla, jelikož ji po celá ta
léta pomáhal udržovat v chodu!
(OHEŇ)
KNIHA SATANOVA
INFERNÁLNÍ INVEKTIVITA
První kniha Satanské Bible není ani tak pokusem o rouhání,jako spíše vyhlášením
něčeho, co můžeme označit jako projev ďábelského rozhořčení. Ďábel byl vytrvale
a bez zábran napadán muži oddanými Bohu. Na rozdíl od mluvčích Pána
spravedlivých neměl Kníže temnot nikdy možnost, ani v literatuře, vyjádřit svůj
názor. Ti, kdo v minulých dobách hřímali z kazatelen, mohli vymezit dobro a zlo,
jak se jim zlíbilo, a s potěšením zatratili - verbálně a občas i fyzicky -
každého, kdo nesouhlasil s jejich výmysly. Jejich řečičky o křesťanské lásce
vztažené na Jeho Pekelné Veličenstvo se stávají prázdnou přetvářkou, a vzhledem
ke zřejmé skutečnosti, že bez satanského nepřítele by se jejich náboženství
zhroutila, jsou navíc nespravedlivé. Je smutné, že alegorické postavě, která má
největší podíl na úspěchu spirituálních náboženství, je prokazováno tak málo
křesťanské lásky a že je systematicky tupena - těmi, kdo s falešným nadšením
kážou o pravidlech fair play! Za celá staletí, kdy se snažili Ďábla ukřičet,
nikdy nezařval na ty, kdo ho očerňují. Vždy zůstal gentlemanem, zatímco ti,
které podporuje, běsní a pateticky pokřikují. Ukázal se jako vzor hodný
následování. Nyní má ale pocit, že nadešel čas důrazně se ozvat. Usoudil, že
konečně nastala doba, aby dostal, co mu náleží. Nudné knihy plné pokryteckých
zásad už dávno nikdo nepotřebuje. K tomu, abychom se znovu naučili Zákonu
džungle, postačí stručný, bezohledný, jízlivý výpad. Každý verš je inferno.
Každé slovo ohnivý jazyk. Plameny Pekel šlehají s nelítostnou prudkostí ... a
očišťují! Čtěte a poznejte Zákon.
Komentáře
Přehled komentářů
You said it nicely..
essay paper writing service https://topswritingservices.com writers freelance https://essaywriting4you.com
admin odpoveď
(Lilith, 22. 3. 2010 20:46)Je fajn ked to niekto oceni... :) je to vyborna kniha :)
dakujem
(Neit , 21. 3. 2010 19:49)dakujem za rychlu odpoved ... musim uznat ze je to naozaj posobive ... jedina kniha ktoru som kedy precitala celu
admin odpoveď
(Lilith, 21. 3. 2010 19:24)V tychto 6 castiach je cela satanska biblia...je to vlastne akysi suhrn toho co satanizmus predstavuje...je to vydanie od La Veya udajne jedno z najlepsich a najvystiznejsich vydani vobec.
hmm
(Neit, 21. 3. 2010 16:38)zaujimave je ze v tychto castiach knihy su nazory a pravidla ktorymi sa ja sama riadim a pritom som o tom ani nevedela .... musim uznat ze ma to naozaj velmi zaujalo ... hmmm a chcela by som sa opytat to je cela kniha alebo len uryvky ?
úvaha
(PatriX, 14. 2. 2010 22:46)
Tuna je konečne niečo, čo objasňuje satanizmus, konečne zastavenie tých hlúpych báchoriek, čo šíria filmári a kresťania, Satanizmus je ovela reálnejší ako kresťanstvo, kresťanstvo mi pripadá ako rozprávka, ale v tej predsa nežijeme
Možno existuje Kristus ale ak hej, tak určite aj SATAN
how to write a cause and effect essay y71rcu
(EugeneBep, 6. 4. 2023 2:57)