Satanská bible6
SATANSKÝ RITUÁL
A. VĚCI, KTERÉ JE TŘEBA VĚDĚT, NEŽ PŘISTOUPÍTE K RITUÁLU:
1. Osoba konající rituál stojí během obřadu čelem k oltáři a symbolu Bafometa, s
výjimkou situací, jež vyžadují jiné pozice.
2. Oltář by měl být pokud možno proti západní zdi.
3. U rituálů prováděných jednou osobou není třeba role kněze. Pokud se na obřadu
podílí více než jedná osoba, jeden z účastníků musí vystupovat jako kněz. Při
soukromém rituálu se vykonavatel řídí pokyny pro kněze.
4. Když osoba vystupující jako kněz pronese slova šemhamforaš a Sláva Satanovi!
ostatní účastníci je opakují. Po sborovém opakování Sláva Satanovi! se vždy ozve
gong.
5. Mluvení (s výjimkou vlastního obřadu) a kouření je po počátečním zvonění
zakázáno. Konec obřadu opět ohlašuje zvon.
6. Kniha Belialova obsahuje základy satanské magie a rituálu. Než se pokusíte o
rituály popsané v Knize Leviathanově, je bezpodmínečně nutné, abyste přečetli a
pochopili celou knihu Belialovu. Pokud jste tak neučinili, nemůžete od
následujících třinácti kroků očekávat sebemenší úspěch.
B. TŘINÁCT KROKŮ
(Viz Pomůcky užívané při satanském rituálu, kde naleznete podrobnější pokyny)
1. Oblékněte si rituální oděv.
2. Shromážděte pomůcky, potřebné k obřadu; zažehněte svíce a zhasnete všechny
venkovní světelné zdroje; nalevo a napravo od oltáře umístěte podle pokynů
pergameny.
3. Pokud za oltář slouží žena, zaujme své místo - hlavou k jihu, nohama k
severu.
4. Vyzváněním zvonu očistěte ovzduší.
5. Nyní kněz nahlas čte Vzývám Satana a Pekelná jména, uvedená dále (viz Kniha
Leviathanova). Účastníci opakují po knězi jednotlivá Pekelná jména.
6. Napijte se z kalicha.
7. Kněz se otáčí proti směru hodinových ručiček a ukazuje mečem na všechny
světové strany a vyvolává jednotlivá Knížata pekel: Satana z jihu, Lucifera z
východu, Beliala ze severu a Leviathana ze západu.
8. Proveďte žehnání falem (pokud ho používáte).
9. Kněz čte nahlas příslušnou invokaci pro daný obřad: Smyslnosti, Soucitu nebo
Destrukce (viz. Kniha Leviathanova).
10. V případě soukromého rituálu je tento krok mimořádně důležitý. O samotě lze
vyjádřit i nejtajnější tužby, takže při přehrávání, slovním vyjadřování či
zobrazování svých přání byste se v žádném případě neměli držet zpátky. Právě při
tomto kroku se črtá, balí a odesílá k příjemci váš návod.
(A)
JAK PŘIVOLAT PARTNERA K UKOJENÍ CHTÍČE NEBO NAVODIT SEXUÁLNĚ USPOKOJIVOU SITUACI
Opusťte oltář a přesuňte se na místo, ať už v téže místnosti či v jiné, které je
příhodnější k provedení konkrétního rituálu. Pak ve své fantazii vytvořte co
možná nejvěrnější model situace, po které toužíte. Nezapomeňte, že máte k
dispozici pět smyslů, a proto své snění neomezujte najeden. Tyto pomůcky lze
použít jednotlivě či v různých kombinacích:
a.) grafické znázorňování představ (kresba, malba, atd.).
b.) písemné zachycení představ (povídky, hry, popisy vašich přání a jejich
případný výsledek).
c.) přehrání touhy ve scénce či dramatické hříčce, kdy s pomocí různých pomůcek
k zesílení představivosti zachytíte buďto sami sebe nebo předmět vaší touhy
(přenos).
d.) libovolné vůně, vztahující se ke kýžené osobě nebo situaci.
e.) libovolné zvuky či doplňující hluky, vyvolávající výraznou představu.
V této fázi rituálu by mělo dojít k výraznému sexuálnímu vzrušení. Po vyvolání
dostatečně silných představ by měl nastat co možná nejintenzivnější orgasmus
jako vyvrcholení tohoto kroku. Lze ho dosáhnout libovolnými masturbačními či
autoerotickými prostředky. Po dosažení orgasmu se vraťte k oltáři, a pokračujte
krokem 11, popsaným na straně 107.
(B)
JAK ZAJISTIT POMOC NEBO ÚSPĚCH OSOBĚ, S KTEROU SYMPATIZUJEME ČI SOUCÍTÍME
(VČETNĚ VÁS SAMOTNÝCH)
Zůstaňte v těsné blízkosti oltáře a představte si co možná nejpřesněji Osobu,
jíž chcete pomoci (případně pociťujte hlubokou sebelítost). Vyjádřete své přání
vlastními slovy. Jsou-li vaše city skutečné upřímné, budete přitom přelévat
slzy, jimž byste se neměli bránit. Po tomto citovém cvičení pokračujte krokem
11, strana 107.
(C)
JAK DOSÁHNOUT ZNIČENÍ NEPŘÍTELE
Zůstaňte poblíž oltáře, pokud ovšem vám představy nepřicházejí lépe na nějakém
jiném místě. Jako například v blízkosti oběti. Vytvořte obraz oběti a pak se ho
snažte libovolným způsobem zničit. Lze to provést takto:
a.) zapichováním špendlíků nebo hřebů do figurky, představující vaši oběť;
panenka může být hadrová, z vosku, z rostlinného materiálu atd.
b.) grafickým znázorněním způsobu zničení oběti; kresba, malba, atd.
c.) živým literárním popisem neodvratného konce oběti.
d.) podrobnou samomluvou, zaměřenou na vybranou oběť, popisující její muka a
záhubu.
e.) zohavením, poraněním, způsobením bolesti či nemoci spodobnění oběti, za
použití dalších libovolných prostředků nebo pomůcek.
Tento krok obřadu by se měl pojit s intenzivní, vypočítanou nenávistí a
pohrdáním; neměli byste se pokoušet zastavit děj, dokud se čaroděj následkem
výdeje energie zcela nevyčerpá. Pak přejděte ke kroku 11.
v plameni rituální svíce. Po každém přání se opakuje zvolání šemhamforaš a Sláva
Satanovi!
11 b.) Pokud jsou přání formulována ústně, účastníci je jeden po druhém sdělí
knězi. Ten pak opakuje žádost vlastními slovy, která jsou pro něj emočně
nejvzrušivější. Po každé prosbě se opakuje zvolání šemhamforaš a Sláva Satanovi!
12 Kněz přečte příslušný Enošský klíč, na důkaz, že jsou účastní či oddáni silám
pekel.
13 Zvon ohlásí opětovné znečištění ovzduší. Kněz pak pronese slova DOKONÁNO
JEST.
KONEC RITUÁLU
C. POMŮCKY, UŽÍVANÉ PŘI SATANSKÉM RITUÁLU
ODĚV
Mužští účastníci nosí černý oděv. Hávy mohou být buď s kápí nebo čapkou, a pokud
účastník chce, mohou zakrývat i tvář. To má umožnit vyjádření různých emocí
výrazem obličeje bez jakýchkoliv ohledů.
Zároveň to omezuje odvádění pozornosti na někoho jiného. Ženské účastnice nosí
oděvy, které jsou sexuálně vzrušující, starší ženy mohou být v černém. Všichni
mají amulety s pečetí Bafometovou nebo tradiční Satanův pentagram.
Muži oblékají rituální oděv před vstupem do obřadní síně, a mají ho na sobě po
celý obřad. Rituální oděv lze u mužů nahradit jakýmkoli černým oblečením.
Černá je zvolena proto, že symbolizuje pekelné mocnosti. Ženy mají sexuálně
přitažlivé oblečení, aby vyvolávaly u mužských účastníků vzrušení, a tím zvýšily
produkci adrenalinu nebo bioelektrické energie, což zajisti lepší účinek obřadu.
OLTÁŘ
Nejstarší oltáře byly z masa a krve; přirozené lidské pudy a záliby byly
základem, na němž stavěla všechna náboženství. Pozdější náboženství, která
prohlásila přirozené lidské sklony za hříšné, udělala ze živých oltářů kamenné
desky a hromady kovu.
Satanismus je spíše náboženstvím těla než ducha, proto je při satanských
obřadech užíván oltář tvořený lidským tělem. Oltář má sloužit jako ústřední bod,
k němuž se během obřadu upíná veškerá pozornost. Při satanském rituálu je
užívána nahá žena, protože její přirozeností je pasivní přijímání a zároveň
představuje matku Zemi.
Při některých rituálech může být nahota ženy sloužící za oltář nepraktická, může
tedy být oblečena nebo částečně zakryta. Pokud provádí rituál žena, není třeba,
aby další žena sloužila za oltář. Pokud oltář netvoří žena, další pomůcky
používané při rituálu se mohou položit na zvýšený podstavec, na němž by jinak
ležela. Pro velké skupinové obřady lze zkonstruovat speciální oltář, přibližně
13 O až
možné nebo při soukromých obřadech, lze použít jakoukoli vyvýšenou podložku.
Pokud slouží za oltář žena,další pomůcky lze umístit na stůl v dosahu kněze.
SYMBOL BAFOMETA
Symbol Bafometa užívali templáři jako znázornění Satana. Během doby nesl různá
jména, například Kozel z Mendesu, Kozel tisícera mládí, Černý kozel, Jidášský
kozel, a zřejmě nejpříhodněji, Kozel - Obětní beránek.
Bafomet představuje síly pekel, spojené s pohlavní plodností kozla. Ve své čisté
podobě zachycuje pentagram lidskou postavu v pěticípé hvězdě - tři vrcholy
nahoře, dva směřující dolů - která symbolizují duchovní založení člověka. V
satanismu se pentagram také užívá, ale jelikož satanismus představuje tělesné
pudy člověka, čili protiklad duchovní stránky, užívá se převrácený - tím
dokonale odpovídá hlavě kozla. Rohy, představující dualitu, jsou vzdorně
vystrčené kupředu, další tři cípy směřující dolů symbolizují popření sv.
trojice. Hebrejské znaky ve vnějším kruhu symbolu pocházejí z magického učení
Kabaly, dávají slovo Leviathan, had z vodní propasti ztotožňovaný se Satanem.
Tyto znaky odpovídají pěti vrcholům obrácené hvězdy.
Symbol Bafometa je umístěn na zdi nad oltářem.
SVÍCE
Svíce užívané při satanském rituálu představují Luciferovo světlo; Lucifer je
nositelem světla, osvícení, živého plamene, planoucí touhy a plamenů pekelných.
Při satanském rituálu by se měly používat pouze černé a bílé svíce. Nikdy
neužívejte víc než jednu bílou svíci, černých můžete mít, kolik je třeba k
osvětlení obřadní síně. Nalevo od oltáře má stát alespoň jedna černá svíce,
představující síly temnot a cestu nectnosti. Další černé svíce jsou umístěny,
kde je potřeba osvětlení. Jedna bílá svíčka stojí napravo od oltáře a
představuje pokrytectví bílých čarodějů a příznivců cesty ctnosti. Žádný další
zdroj světla není přípustný.
Černé svíce slouží k tomu, aby účastníci rituálu dosáhli úspěchu a moci, jejich
plameny mají strávit pergameny, na nichž jsou napsána požehnání, požadovaná
účastníky. Bílá svíce slouží ke zničení nepřátel. Pergameny, na nichž jsou
napsány kletby, se pálí v plameni bílé svíce.
ZVON
Jeho výrazný zvuk má oznamovat začátek a konec rituálu. Kněz devětkrát zazvoní,
obrací se přitom proti směru hodinových ručiček a vysílá zvuk zvonu do čtyř
světových stran. Zvonění na začátku rituálu má pročistit ovzduší od všech
vnějších zvuků; na konci zvýrazňuje rituální proces a zároveň slouží jako
znečištění, označující konec.
Zvuk zvonu má být spíše hlasitý a pronikavý, ne měkký a cinkavý.
KALICH
Cíše nebo kalich představuje v satanském rituálu kalich extáze. V ideálním
případě by měl být ze stříbra, ale pokud není k dispozici stříbrný,, lze použít
jakýkoli, z kovu, skla či kameniny -jen ne ze zlata. Zlato bylo vždy spojováno s
řádnými náboženstvími a královstvím nebeským.
ELIXÍR
Povzbudivá tekutina čili Elixír života používaný pohany byl křesťanskou vírou
popliván a stalo se z něj posvátné mešní víno.
Mok, který původně pili pohané při svých rituálech, měl uvolnit a zvýraznit
emoce účastníků obřadu. Satanismus neobětuje svého boha, jako to dělají ostatní
náboženství. Satanista nepraktikuje takovou formu symbolického kanibalismu,
mešní víno, používané křesťany, vrací jeho původnímu účelu - stimulování emocí,
potřebných k satanskému rituálu. Není nutno užívat víno - hodí se libovolný
nápoj lahodící patru, který zároveň povzbuzuje.
Elixír života se má pít z Kalichu extáze, jak bylo naznačeno výše, a to hned po
vzývání Satana.
MEČ
Meč moci je symbolem agresivní síly a slouží jako prodloužení a posílení paže,
jíž kněz gestikuluje a ukazuje. Podobný účel má kouzelný prut, užívaný v jiných
formách magického rituálu.
Při Vzývání Satana kněz ukazuje mečem na symbol Bafometa. Je také používán, jak
je popsáno v Krocích rituálu, při vyvolávání čtyř Pekelných knížat. Když kněz
přečte přání či žádost probodne špicí meče pergamen, na němž jsou napsány.
Napíchnutý pergamen je potom vydán plameni svíce. Kněz naslouchá žádostem
dalších účastníků, opakuje je a vkládá meč na jejich hlavy (jako při tradičním
pasování rytířů).
Pro soukromé rituály, kdy nelze získat meč, postačí dlouhý nůž, hůlka nebo
podobný předmět.
FALUS
Falus je pohanským symbolem plodnosti a představuje plození, mužnost a agresi.
Je to další atribut, který byl rouhavě zneužit, aby se hodil do křesťanských
obřadů zatížených pocitem viny. Církevní kropáč, či kropítko se svěcenou vodou,
(latinsky aspergillum) používaný katolíky, je pokrytecká verze falu - vskutku
pěkná proměna obyčejného penisu!
Jeden z pomocníků drží falus oběma rukama a dvakrát jím potřese směrem ke všem
hlavním světovým stranám jako požehnání domu.
Lze použít libovolný falický symbol. Pokud není žádný k dispozici, je možné
vymodelovat ho ze sádry, dřeva, vosku, hlíny, apod. Falus je nutný pouze při
organizovaných skupinových rituálech.
GONG
Gong je používán k přivolání temných sil. Vždy, když účastníci opakují po knězi
sláva Satanovi, zazní gong. Je nutný pouze při organizovaných skupinových
rituálech. Vzhledem k lepšímu zvuku je vhodnější koncertní gong, ale pokud není
k dispozici, lze použít jakýkoli gong s plným, sytým zvukem.
PERGAMEN
Pergamen je užíván proto, že jeho organické vlastnosti jsou slučitelné s
přírodními živly. V souladu se satanským pohledem na oběť by měl být vyroben z
kůže ovce, zabité z nutnosti kvůli masu. Žádné zvíře by nemělo být zabito jen
kvůli satanskému rituálu. Pokud není k dispozici prodávaný pergamen, vyrobený z
již zabité ovce, postačí obyčejný papír.
Pergamen je prostředek, umožňující, aby psané poselství či žádost byly stráveny
plamenem svíce a vyslány do éteru. Požadavek je napsán na pergamenu nebo na
papíru, nahlas přečten knězem a pak spálen v plameni černé nebo bílé svíce -
podle povahy prosby. Před započetím rituálu se kletby položí vpravo od kněze,
kouzla a požehnání vlevo.
(VODA)
KNIHA LEVIATHANOVA
BĚSNÍCÍ MORE
Pres opačná tvrzení stoupenců nonverbálního vyjadřování je možno prostřednictvím
verbální komunikace dosáhnout závratných výšin emoční extáze nebo mučivé
úzkosti. Pokud má magický obřad zapojit úplné uvědomení všech smyslu, je třeba
užít i vhodného zvukového doprovodu. Je samozřejmé jasné, že činy mluví
hlasitěji než slova, ale slova se stávají monumenty myšlenek.
Možná nejnápadnějším nedostatkem tištěných magických zaklínadel dochovaných z
minulosti je nedostatek emocí vyvolaný jejich přednesem. Jeden starý čaroděj,
který se znal s autorem této knihy, kdysi užil vlastní invokace, která pro něho
mela značný osobní význam v souvislosti s jeho magickými tužbami. V okamžiku,
kdy do úspěšného vyvrcholení rituálu chybělo pouze několik okamžiku, mu došla
slova. Jelikož si uvědomoval nutnost neztratit tempo emoční odezvy, rychle
zaimprovizoval první slova vyvolávající vzrušení, jež mu přišla na mysl -
několik veršů z básně od Rudyarda Kiplinga! S posledním blaženým přívalem
adrenalinu byl schopen obřad úspěšně dokončit!
Následující invokace jsou sestaveny tak, aby zněly jako provolání plné jistoty,
ne jako ukňourané zlé předtuchy. Proto v nich nenajdete plytké obětiny a prázdné
a neupřímné skutky křesťanské lásky. Leviathan, nádherný Drak vodní propasti, se
s burácením řítí jako vzedmuté more! Tyto invokace jsou jeho soudnou stolicí.
VYVOLÁVÁNÍ SATANA
In nomine Dei nostri Satanas Luciferi excelsi!
Ve jménu Satana, vládce Země, Krále světa, rozkazuji Silám temnot, aby vložily
svou pekelnou moc do mých rukou!
Rozevřete dokořán brány Pekel a vyjdete z propasti, abyste mě pozdravili jakožto
bratra (sestru) a přítele!
Dopřejte mi požitku, o nichž hovořím!
Vzal jsem jméno tvé za část sebe sama! Žiji jako volné zvíře, těším se z radostí
těla! Přeji poctivým a proklínám zkažené!
Při všech Bozích Pekel, rozkazuji, aby se vše, o čem jsem hovořil, také stalo!
Přijďte a ozvěte se na svá jména! Projevte tak mé touhy!
SLYŠTE JMÉNA:
PEKELNÁ JMÉNA
Abaddon
Adramelech
Ahpuch
Ahriman
Amon
Apollyn
Asmodeus
Astarolh
Axazel
Baalberith
Balaam
Bafomet
Bastrym
Belzebub
Behemoth
Beherith
Bilé
Chemosh
Cimeries
Čort
Dagon
Damballa
Demogorgon
Diabolus
Dracula
Emma-O
Euronymus
Fenriz
Gorgo
Haborym
Hekaté
Ištar
Kálí
Kojot
Lilith
Loki
Mammon
Mania
Mantus
Marduk
Mastema
Melek Taus
Mefistoteles
Metzli
Mictian
Midgard
Milcom
Moloch
Mormo
Naamah
Nergal
Nihasa
Nija
O-Yama
Pan
Pluto
Proseprina
Pwcca
Rimmon
Sabazios
Sammael
Samnu
Sedit
Sekhmet
Set
Shaitan
Shamad
Supay
Šiva
Tan-mo
Tezcatlipoca
Thamúz
Thoth
Tunrida
Typhon
Yaotzin
Yen-lo-Wan
Pozn.: Pekelná jména jsou zde uvedena v abecedním pořádku, aby se zjednodušil
systém odkazu. Při vyvolávání jmen je možno přednést všechny, nebo vybrat jména,
která jsou pro daný obřad nejvhodnější. Ať už jsou vyvolávána všechna či pouze
některá, je třeba vyjmout je z pevně stanoveného pořádku, jak jsou zde uvedena,
a sestavit je do foneticky působivého seznamu.
INVOKACE K VYVOLÁNÍ SMYSLNOSTI
Zjevte se. Ó, vy nádherní zplozenci propasti, a učiňte se viditelnými mým
zrakům. Soustředil jsem myšlenky na žhnoucí výčnělek planoucí vyvolenou touhou
okamžiku, kdy se zvětšuje a horce nabíhá a mohutní.
Vyšlete onoho posla vilných rozkoší; nechť chlípné představy mých temných tužeb
zbytní v činy a skutky budoucnosti.
Z šesté věže Satanovy přijde znamení, jež spojí se s vnitrními šťávami, společně
pak pohnou tělem, jež povolávám.
Shromáždil jsem své symboly; připravuji se vyvolat toho, jenž přijde, a obraz,
který jsem sám stvořil, se hrozivě vznáší jako zuřivý bazilišek cekající na
vypuštění.
Vize skutečností stane se, a krmí již má obět skýtá, se úhly prvého rozměru
stanou ztělesněním rozměru třetího.
Vyjdete do prázdné noci (světla dne) a proniknete myslí, jež myšlenkami ozývá se
vedoucími k cestám hříšné bezuzdnosti.
(Muž:) Kopí mé připraveno k vrhu! Dravá síla mého jedu rozmetá nepřístupnost
mysli prosté smyslného chtíce; jak sémě dopadá, výpary jeho rozšíří se vířícím
mozkem, ochromí ho, čímž vydán bude na pospas vůli mé! Ve jménu velkého boha
Pana, kéž se mé tajné myšlenky promění v pohyby těla té, po níž toužím!
Šemhamforaš! Sláva Satanovi!
(Žena:) Luno mé plane! Kapky nektaru z nedočkavé jeskyně mé jako pyl ať působí
na dumající hlavu, a mysl nepociťující touhu náhle otřese se hnutím, jež ji
zcela poblázní. Až vlnobití zklidní se, započnou nová putování; tělo, po němž
toužím, přijde ke mne. Ve jménu velké děvky babylónské, ve jménu Lilith a
Hekaté, kéž vyplní se touha má! Šemhamforaš! Sláva Satanovi!
INVOKACE K PŘIVOLÁNÍ ZHOUBY
Popatřte! Mocné hlasy mé pomsty drtí klid ovzduší a tyčí se jako monolity hněvu
na pláni plné svíjejících se plazu. Stanu se hrůzným nástrojem zhouby hnijícím
pozůstatkům těla toho (té), kdo by mě chtěl(a) zadržet.
Pranic nelituji, že mé volání se žene na bouřících vichrech, jež zmnožují osten
mé zloby; z mořských propastí vystoupí černí slizcí tvorové a do jeho (jejího)
rozbředlého mozku vydáví svou nákazu.
Obracím se k poslům záhuby, aby s chmurnou rozkoší táli obět, již jsem zvolil.
Bezhlasý je pták, jenž krmí se mozkovou dření toho (té), kdo (která) mě
trýznil(a), a agónie, jež nastane, se bude živit výkřiky bolesti, které poslouží
jako varovné signály tem, kdo se mi chtěli postavit.
Ó, vyjdete ve jménu Abaddona a zničte toho (tu),jehož jméno dám jako znamení.
Ó velcí bratři noci, vy, kteří jste mi útěchou, kdož vyjíždíte na žhavých
vichrech Pekla, kdož prodléváte v chrámu ďáblově; dejte se na pochod a zjevte
se! Ukažte se tomu (té), kdo má prohnilou mysl, jež pohybuje ústy žvanícími
nesmysly, která se vysmívají čestným a silným!; vyrvi ten kejhající jazyk a
zacpi mu (jí) hrdlo, Ó Kálí! Probodni mu (jí) plíce bodci štíru, Ó Sekhmete!
Uvrhni jeho (její) tělo do hrozivé prázdnoty, Ó mocný Dagone!
Do výše zdvihám dvouklaný ozub Pekla, na jehož hrotech mou pomstou skvěle
nabodena spočívá má obět!
Šemhamforaš! Sláva Satanovi!
INVOKACE SOUCITNÁ
Se zlobou týraných a hněvem utlačených pozvedám své hlasy, halící se hromem,
abyste slyšeli!
Ó, velcí, kteří číháte skryti v temnotě, Ó strážcové cesty, Ó pochopové moci
Thóthovy! Dejte se na pochod a zjevte se! Ukažte se nám ve své dobrotivé síle, v
zájmu toho, kdo věří a je stižen trýzní.
Opevněte ho valem vaší ochrany, neboť si nezasluhuje muk, ani po nich netouží.
Nechť se to, co se staví proti němu, stane bezmocným a prostým jakékoli
podstaty.
Pomozte ohněm a vodou, zemí i vzduchem, aby znovu nabyl toho, čeho pozbyl.
Posilte ohněm nitro našeho přítele a druha, našeho souputníka na cestě
nectnosti.
S pomocí Satanovy moci znovu uveďte Zemi a její rozkoše do jeho života.
Učiňte, aby jeho životní síly neomezeně proudily a on mohl okusit tělesné
nektary příštích tužeb.
Jedinou ranou zabte jeho protivníka, hmotného či nehmotného, aby vyšel pln
radosti a sil z toho, co ho soužilo.
Nedopuťte, by mu cestu zkřížila nějaká rána osudu, neboť patří mezi nás, a je
třeba ho chránit.
Navraťte mu moc, radost a věčnou vládu nad protivenstvími, jež ho postihly.
Rozžehnete v něm i kolem dokola triumfující zář, jež bude hlásat, že se vynořil
ze stojatých bažin, jež ho pohlcovaly.
Tak poroučíme, ve jménu Satanově, jehož milost triumfuje a jehož vláda potrvá!
Tak jako Satan vládne, bude vládnout i ten, jehož jméno zní: (jméno} je nádobou,
jejíž podstatou je Země; život věčný, svět bez konce.
Šemhamforaš! Sláva Satanovi!
ENOCHIÁNSKÉ KLÍČE
ENOCHIÁNSKÝ JAZYK A KLÍČE
Magický jazyk, užívaný při satanském rituálu, je jazyk enochiánský, považovaný
za ještě starší než sanskrt, s pevnými gramatickými a syntaktickými základy.
Chvílemi zní jako arabština, jindy jako hebrejština a latina. V tisku se poprvé
objevil v roce 1659 v životopisu Johna Deea, slavného věštce a dvorního
astrologa šestnáctého století. Toto dílo, jehož autorem je Meric Casaubon,
popisuje, jak okultista Dee a jeho společník Edward Kelly věštili z křišťálové
koule.
Místo obvyklé křišťálové koule používal věštec Kelly broušený mnohostěn. Andělé,
o nichž je řeč v Kellyho prvním vyjevení Enošských klíčů, viděni stěnami
křišťálu, jsou andělí jen proto, že okultisté až dodnes trpěli metafyzickou
zácpou. Dnes se křišťál jasní, anděly je nutno vidět jako úhly či hlediska
/anglické výrazy angels (=andělé) a angles (==úhly, rohy) se ve starém pravopisu
psaly stejně (pozn. překl.)/, a okna do čtvrtého rozměru se otvírají - pro ty,
kdo mají strach, jsou to Brány Pekel.
Předkládám zde svůj překlad následujících vyvolávání, archaický, leč satansky
přesný, bez příkras, jež najdeme v překladu Řádu Zlatého úsvitu z konce
devatenáctého století. V enochiánštině se význam slov pojí s jejich kvalitou a
vytváří zvuk, který dokáže v ovzduší vyvolat strašlivou reakci. Barbarské
tonální vlastnosti dodávají tomuto jazyku pravý magický účinek, který nelze
popsat.
Enochiánské klíče neboli vyvolávání byly dlouhou dobu zahaleny tajemstvím.
Několik existujících tisků zcela pomíjelo přesné znění textu, správný překlad
byl maskován užíváním eufemismů, a měl pouze svést neschopného kouzelníka nebo
případného inkvizitora z cesty. Enochiánská vyvolávání se stala apokryfními (kdo
ví, jaká hrozivá realita dokáže dráždit fantazii) a jsou proto satanskými pajány
víry. Zbavila se kdysi pragmatického lakování na růžovo, rozešla se s pojmy
svatý a andělský. Oprostila se od náhodných skupin čísel, jež měly zastupovat za
rouhačská slova. Zde tedy jsou PRAVÁ Enochiánská vyvolávání tak, jak nám byla
doručena neznámou rukou.
/Pozn.: Necenzurované znění, překlad Anton
PRVNÍ KLÍČ
První Enochiánský klíč je úvodní Satanovou proklamací, vyhlašující počátek
platnosti zákonů světských teologií a trvalé moci, jež sídlí v těch, kdo jsou
dostatek odvážní, aby rozpoznali pozemské začátky a absolutno.
PRVNÍ KLÍČ (Enochiánsky)
Ol sonuf, gohu IAD Balata, elanusaha caelazod: sobrazod-ol Roray i ta
nezodapesad, Giraa ta maelpereji, das hoel-qo qaa notahoa zodimezod, od comemahe
ta nobeloha zodien; soba tahil ginonupe pereje aladi, das vaurebes obolehe
giresam. Casarem ohorela caba Pire: das zodonurenusagi cab: erem Iadanahe.
Pilahe farezodem zodenurezoda adana gono Iadapiel das home-tohe: soba ipame lu
ipamis: das sobolo vepe zodomeda poamal, od bogira aai ta piape Piamoel od
Vaoan! Zodacare, eca, od zodameranu! odo cicale Qaa; zodoreje, lape zodiedo Noco
Mada, hoathahe Saitan!
PRVNÍ KLÍČ (Překlad)
Mocí, jež platí nahoře i dole, vládnu nad vámi, pravil Pán Země, v mých rukou je
slunce blyštícím se mečem a měsíc ohněm procházejícím vším, jsem ten, kdo
uprostřed svých oděvů odměřuje vaše hávy, podpírá vás jako dlaněmi svých rukou,
a ozařuje vaše roucha pekelným světlem.
K vládě nad ctnostnými ustavil jsem Vám zákon, a přinesl berlu nevyšší
moudrostí. Pozvedli jste hlasy a přísahali věrnost Tomu, který žije vítězstvím,
který nemá počátek a nemůže mít ani konec. Jenž září jako plamen vprostřed
vašich paláců a panuje nad vámi jako rovnováha života!
Dejte se na pochod a zjevte se! Otevřete tajemství vašeho stvoření! Buďte ke mně
přátelští, neboť já jsem stejný! - pravý uctívač nejvyššího a nevýslovného Krále
Pekel!
DRUHÝ KLÍČ
Aby vzdal hold právě těm smyslným tužbám, jež umožňují udržení života, druhý
Enošský klíč vztahuje uznání našeho pozemského dědictví na talisman moci.
DRUHÝ KLÍČ (Enochiánsky)
Adagita vau-pa-ahe zodonugonu fa-a-ipe salada! Vi-i-vau el! Sobame ial-pereji
i-zoda-zodazod pi-adapehe casarema aberameji tata-labo paracakda go-ta
lores-el-qo turebesa ooge balatohe! Giui cahisa lusada oreri od micalapape
cahisa bie ozodonugonu! lape noanu tarofe coresa tage o-quo maninu IA-I-DON.
Torezodu! gohe-el, zodacare eca ca-no-quodal zodameranu micalazodo od
ozadazodame vaurelar; lape zodir IOIAD!
DRUHÝ KLÍČ (Překlad)
Mohou křídla větrů slyšet vaše hlasy úžasu?; Ó, veliké plodiště pozemských
červů!, jež Pekelný oheň artikuluje v hloubi mého chřtánu! Jež jsem připravil
jako svatební kalichy či květy, oblažující komnaty smyslnosti!
Nohy tvé jsou silnější neplodné skály! Mocnější jsou tvé hlasy než různočetné
větry! Neboť stal ses stavením jakého není, vyjma mysli Všemocného zjevení
Satana! Povstaňte!, pravil První. Dejte se na pochod a staňte se jeho
služebníky! Ukažte svou moc a umožněte, abych mocně zřel vše, neboť já jsem On,
Jenž žije věcně!
TŘETÍ KLÍČ
Třetí Enošský klíč klade velení nad Zemí do rukou velkých satanských čarodějů,
kteří měli po dlouhé věky nadvládu nad lidmi celého světa.
TŘETÍ KLÍČ (Enochiánsky)
Micama! goho Pe-IAD! zodir com-selahe azodien biabe os-lon-dohe! Norezodacahisa
otahila Gigipahe; vaunud-el-cahisa ta-pu-ime qo-mos-pelehe telocabe; qui-i-mu
toltoregi cahisa i cahisaji em ozodien; dasata be-regida od torezodul! Di e-Ol
ba lazodareji, od aala tahílanu-os netaabe: Daluga vaomesareji elonusa
cape-mi-ali varoesa cala homila; cocasabe fa-fenu izodizodo pe, od miinoagi de
ginetaabe: vaunu na-na-e-el: panupire malapireji caosaji. Pilada noanu vaunalahe
balata odvaoan. Do-o-i-ape mada: goholore, gohus, amiranu! Micama! Yehusozod
ca-ca-com, od do-o-a-inu noari micaolazoda a-ai-om. Casarameji gohia: Zodacare!
Vauni-gilaji! od im-ua-mar pugo pelapeli Ananael Qo-a-an.
TŘETÍ KLÍČ (Překlad)
Zřete!, pravil Satan, jsem kruhem na jehož rukou stojí Dvanáct království. V
šesti jsou stolce živého dechu, zbytek pak ostrými srpy nebo Rohy souti. Tudíž
tvorové Země jsou a nejsou, vyjma vlastních rukou mých, jež spí, ale pozvednou
se!
Nejprve jsem z vás učinil šafáře a rozmístil jsem vás na Dvanáct stolců vlády;
každému jsem udělil moc nad Devíti skutečnými věky času, aby jste mohli z
nejvyšších nádob a koutů vašich vlád uplatňovat mou moc, a chrlit neustále na
Zemi ohne života a zvětšovat se. Tím stal se z vás střed spravedlnosti a pravdy.
Ve jménu Satana, povstaňte! Ukažte se! Popatřte!, skutky milosti jeho vzkvétají
a jeho jméno stalo se mocným mezi námi. V němž pravíme: Dejte se na pochod!
Stoupejte!, přidejte se k nám jako společníci Jeho tajné moudrosti ve svém
stvoření!
ČTVRTÝ KLÍČ
Čtvrtý Enošský klíč odkazuje na koloběh časových období.
ČTVRTÝ KLÍČ (Enochiánsky)
Otahil elasadi babaje, od dorepaha gohol: gi-cahisaje auauago coreme-pe peda,
dasonuf vi-vau-di-vau? Casaremi oeli meapeme soba me agi co-remepo carep-el:
casaremeji caro-o-dazodi cahisa od vaugeji; dasata ca-pi-mali cahisa
ca-pi-ma-on: od elonusahinu cahisa ta el-o calaa. Torezodu nor-quasahi od
fe-caosaga: Bagile zodir e-na-IAD: das iod apila! Do-o-a-ipe quo-A-AL, zodacare!
Zodamera nu obelisonugi resat-el aaf normo-lapi!
ČTVRTÝ KLÍČ (Překlad)
Vystoupil jsem na jih a rozhlédl se kol sebe, řka: Nejsou snad hromy nabývání
těmi, jež vládnou v druhém úhlu?
Pod koho umístil jsem ty, jež dosud nikdo nespočetl, až na Jednoho, v němž druhé
počátky věcí jsou a rostou do síly, jeden za druhým zvětšují převahu času a sily
jejich stojí jako prvé z devíti!
Povstaňte!, vy synové rozkoše, a navštivte Zemi; neboť já jsem Pánem, vaším
Bohem, který je a bude žít věčně!
Ve jménu Satana, Dejte se na pochod! a ukažte se jako milí vysvoboditelé, abyste
Ho mohli velebit mezi syny lidí!
PÁTÝ KLÍČ
Pátý Enochiánský klíč potvrzuje satanské jmenování tradičních kněží a čarodějů
na Zemi, mající za cíl svedení z cesty.
PÁTÝ KLÍČ (Enochiánsky)
Sapahe zodimii du-i-be, od noasa ta qu-a-nis, adarocahe dorepehal caosagi od
faonutas peripesol ta-be-tiore. Casareme A-me-ipezodi na-zo-daretahe afa; od
dalugare zodizodope zodetida caosaji tol-toregi; od zodcahisa esiasacahe El
ta-vi-vau; od iao-d tahilada das hubare pe-o-al; soba coremefa cahisa ta Ela
Vaulasa od Quo-Co-Casabe. Eca niisa od darebesa quo-a-asa: fetahe-ar-ezodi od
beliora: ia-ial eda-nasa cicalesa; bagile Geiad I-elí
PÁTÝ KLÍČ (Překlad)
Mocné zvuky vnikly do třetího úhlu a staly se semenáči pošetilosti, s opovržením
usmívající se nad Zemí, a jako věčná šidítka těm, kteří přinášejí zkázu sami
sobě, dlí v jasnosti Nebes.
Na něž upevnil jsem sloupy radosti; pány spravedlivých a dal jim nádoby k
zavlažování Země a jejích tvorů. Jsou bratři Prvého a Druhého, a počátkem svých
vlastních stolic. Jež zdobeny jsou myriádami věčných lampiček; počet jich stejný
jako Prvních, konců a náplní času!
Přijďte tedy a buďte poslušní svého díla. Navštivte nás v míru a útěše.
Rozhodněte o nás, nádobách vašich mystérií; proč také? Náš Pán a Vládce je
Vše-Jediný!
ŠESTÝ KLÍČ
Šestý Enochiánský klíč zakládá strukturu a formu, z níž vzešel Řád různoběžníku
a Církve Satanovy.
ŠESTÝ KLÍČ (Enochiánsky)
Gahe sa-div cahisa em, micalazoda Pil-zodinu, sobam El haraji mir babalonu od
obeloce amevelaji, dalagare malapereji ar-coasaji od acame canale, sobola zodare
fa-beliareda caosaji od sahisa aneta-na miame ta Viv od Da. Daresare
Sol-petahebienu. Be-ri-ta od zodacame ji-mi-calazodo: sob-ha-atahe tarianu
luia-he od eca-rinu MADA Qu-a-a-on!
ŠESTÝ KLÍČ (Překlad)
Duchů čtvrtého úhlu je Devět, mocných v různoběžníku, jenž vytvořil první, mukou
ubohým, věncem neřestným; dal jim ohnivá kopí k očistě Země, a Devět nepřetržitě
pracujících dělníků, jejichž cesty je v potěše přivádějí na Zemi; jako Druhý a
Třetí setrvávají u vlády.
Naslouchejte proto pozorně hlasu mému! O vás hovořil jsem, uvedu vás v Jeho moc
a blízkost, a konání vaše bude písní pocty a oslavou vašeho Boha!
SEDMÝ KLÍČ
Sedmý Enochiánský klíč slouží k vyvolání smyslnosti, ke vzdání holdu
vzrušujícímu půvabu a radosti z požitků těla.
SEDMÝ KLÍČ (Enochiánsky)
Ra-asa isalamanu para-di-zoda oe-cari-mi aao iala-pire-gahe Qui-inu. Enai
butamonu od inoasa ni pa-ra-diala. Casaremeji ujeare ciharelanu, od zodonace
lucifatianu, caresa ta vavalezodirenu tol-hami. Soba lonudohe od nuame cahisa ta
Da o Desa vo-ma-dea od pi-beliare itahila rita od mia-me ca-ni-quola rita!
Zodacare! Zo dameranu! Iecarimi Quo-a-dahe od I-mica-olzododa aaiome. Bajirele
papenore idalugama elonusahi-od umapelifa vau-ge-ji Bijil-IAD!
SEDMÝ KLÍČ (Překlad)
Východ je domem nevěstek, pějících chválu v plamenech nejvyššího štěstí, v němž
Pán temnot otevřel Svá ústa; staly se živými příbytky, v nichž raduje se síla
muže; zdobeny jsou skvělými ornamenty a konají zázraky na všech tvorech Jejichž
království a setrvání jsou Třetím a Čtvrtým, silnými věžemi a místy útěchy,
stolci rozkoše a setrvání. Ó, vy služebnice rozkoše, Dejte se na pochod!,
Objevte se!, pějte chválu na Zemi a mocné mezi námi. Neboť proto je této památce
dána moc, a naše síla roste v tom, kdo nám přináší útěchu.
OSMÝ KLÍČ
Osmý Enochiánský klíč se vztahuje k počátku satanského věku.
OSMÝ KLÍČ (Enochiánsky)
Bazodemelo i ta pi-ripesonu olanu Na-zodavabebe ox. Casaremeji va-ranu cahisa
vaugeji asa berameji balatoha: goho IAD. Soba miame tarianu ta lolacis
Abaivoninu od azodiajiere riore. Irejila cahi sa da das pa-aox bu-sada Caosago,
das cahisa od ipuranu telocahe cacureji o-isalamahe lonu-caho od Vovina
carebafe? NIISO! bagile avavago gohon. NIISO! bagile mamao siaionu, od mabezoda
IAD oi asa-momare poilape. NIIASA! Zodameranu daosi caosago od beliore sa od
coresi ta a beramiji.
OSMÝ KLÍČ (Překlad)
Poledne prvého je jako třetí požitek stvořený z hyacintových sloupů, v němž se
starší stávají silnými, což připravil jsem pro mou vlastní spravedlnost, pravil
Satan, jehož dlouhé trvání bude jako záštita Leviathanovi. Kolik jich je, kdo
zůstávají ve slávě Země, kteří jsou a neuvidí smrti, dokud se dům nezřítí a drak
neklesne v hlubinu? Radujte se!, neboť koruny chrámu a háv Jeho, který je, byl a
bude korunován, nejsou už rozděleny! Vystupte! Zjevte se!, ke zděšení Země a k
potěše těch, kteří jsou připraveni.
DEVÁTÝ KLÍČ
Devátý Enochiánský klíč varuje před použitím substancí, pomůcek či farmak, jež
by mohly vést k oklamáni a následnému zotročení mistra. Ochrana proti falešným
hodnotám.
DEVÁTÝ KLÍČ (Enochiánsky)
Micaolí beranusaji perejela napeta ialapore, das barinu efafaje Pe vau-nupeho
olani od obezoda, soba-ca upaahe cahisa tatanu od tarananu balie, alare busada
so-bolunu od cahisa hoel-qo ca-no-quodi cial Vaunesa ala-donu mom caosago ta
iasa olalore gi anai limelala. Amema cahisa sobra madarida zod cahisa! Ooa moanu
cahisa a vina darilapi caosajinu: od buta-moni pareme zodumebi ca nilu. Dazodisa
etahamezoda cahisa dao, od mi-reka ozodola cahisa pidiai Colalala, Ul ci ninu a
sobame ucime. Bajile? IAD BALATOHE cahirelanu pare! NIISO! od upe ofafafe;
bajile a-coca-sahe icore saka a uniji beliore.
DEVÁTÍ KLÍČ (Překlad)
Mocná stráž ohně s oboustranně broušenými planoucími meči (jež krotí fíóly s
bludy, jichž perutě jsou pelyňkem a morkem šťáv), vkročila na Západ, kde jsou
měřeni se svými kněžími. Ti shromažďují močály Země, jako boháč hromadí své
poklady. Prokleti ti, jejichž nepravostmi jsou! V jejich očích jsou mlýnské
kameny větší než celá Země, z úst jejich se řinou oceány krve. Mozky jejich
pokryty diamanty, na hlavách mají mramor. Šťasten ten, na nějž nehledí s
nelibostí. Proč? Jimi těší se Pán Spravedlnosti! Odejděte, a zanechte své fíóly,
neboť doba je taková, jak žádá si pohodlí!
DESÁTÝ KLÍČ
Desátý Enochiánský klíč vyvolává nezkrotný hněv a přináší násilí. Pokud se
nepoučíme, jak chránit své bezpečí, může být jeho použití nebezpečné, jako
náhodný úder blesku!
DESÁTÝ KLÍČ (Enochiánsky)
Coraxo cahisa coremepe, od belanusa Lucala azodiazodore paebe Soba iisononu
cahisa uirequo ope copehanu od racalire maasi baji le caosagi; das yalaponu
dosiji od basajime; od ox ex dazodisa siatarisa od salaberoxa cynuxire faboanu.
Vaunala cahisa conusata das daox cocasa ol Oanio yore vohima od jizodyazoda od
eoresa co casaji pelosi molui das pajeipe, laraji same darolanu matorebe
cocasaji emena. El pataralaxa yolaci matabe no-miji mononusa olora jinayo
anujelareda. Ohyo! ohyo! noibe Ohyo! caosa-gonu! Bajile ma darida i zodirope
cahiso darisapa! NIISO! caripe ipe nida-li!
DESÁTÝ KLÍČ (Překlad)
Hromy hněvu dřímají na Severu, v podobě dubu, jehož větve jsou hnojnými hnízdy
plnými bědování a pláče, nahromaděného pro Zemi, jež plane dnem i nocí a dáví
hlavy škorpiónů a živou síru, smíšenou s jedem. Toto nechť jsou hromy, jež v
okamžitém řevu se stovkou mocných zemětřesení a tisícem a více vzdutí vln, které
nespočinou ani nepoznají žádné chvíle. Jeden kámen s sebou strhne tisíc dalších,
stejně jako to srdce člověka činí s myšlenkami. Běda!, Běda!, Ano!, běda Zemi,
neboť její ohavnost je, byla a bude veliká; Odejděte! Však ne vaše mocné zvuky!
JEDENÁCTÝ KLÍČ
Jedenáctý Enochiánský klíč slouží k ohlášení příchodu mrtvých a k ustavení
trvání až za hrob. Ke spoutání Země. Pohřební vyvolávání.
JEDENÁCTÝ KLÍČ (Enochiánsky)
Oxiayala holado, od zodirome O coraxo das zodiladare raasyo. Od va-bezodire
cameliaxa od bahala: NIISO! salamanu telocahe! Casare manu hoel-qo, od ti ta zod
cahisa soba coremefa i ga. NIISA! ba gile aberameji nonucape. Zodacare eca od
Zodameranu! odo cicale Qaa! Zodoreje, lape zodiredo Noco Mada, hoathahe Saitan!
JEDENÁCTÝ KLÍČ (Překlad)
Zahřímal mocný trůn, a na Východ se rozletělo pět hromů. Orel promluvil a
hlasité vzkřikl: Odejděte od domu smrti! Shromáždili se a stali se mírou; oni
jsou těmi nesmrtelnými, kteří se prohánějí na smršti. Odejděte! Neboť jsem pro
vás připravil místo. Dejte se proto na pochod, a ukažte se! Odkryjte tajemství
mystéria svého stvoření. Buďte ke mně přátelští, neboť já jsem vaším Bohem,
pravý uctívač těla, jenž žije věčně!
DVANÁCTÝ KLÍČ
Dvanáctý Enochiánský klíč slouží k vybití nelibosti nad lidskou potřebou
strádání a seslání muk a střetů na posly běd.
DVANÁCTÝ KLÍČ (Enochiánsky)
Nonuci dasonuf Babaje od cahisa ob hubaio tibibipe: alalahe ataraahe od ef!
Darix fafenu mianu ar Enayo ovof! Soba dooainu aai i VONUPE-HE. Zodacare,
gohusa, od Zodameranu. Odo cicale Qaa! Zodoreje, lape zodiredo Noco Mada,
hoathahe Saitan!
DVANÁCTÝ KLÍČ (Překlad)
Ó vy, kteří prodléváte na Jihu a jste lucernami žalu, opásejte se brněním a
zbrojí a navštivte nás! Přiveďte legie pekelné armády, aby mohl být zvětšován
Pán Propasti jméno jehož mezi vámi zní Hněv! Dejte se proto na pochod, a zjevte
se! Odkryjte tajemství svého stvoření! Buďte ke mně přátelští, neboť já jsem
stejný!, pravý uctívač nejvyššího a nevýslovného Krále Pekel!
TŘINÁCTÝ KLÍČ
Třináctý Enošský klíč slouží k proměně neplodných v smyslné, a k trýznění těch,
kdo by popírali rozkoše sexu.
TŘINÁCTÝ KLÍČ (Enochiánsky)
Napeai Babajehe das berinu vax ooaona larinuji vonupehe doali me: conisa olalogi
oresaha das cahisa afefa. Micama isaro Mada od Lonu-sahi-toxa, das ivaumeda aai
Jirosabe. Zodacare od Zodameranu. Odo cicale Qaa! Zodoreje, lape zodiredo Noco
Mada, hoathahe Saitan!
TŘINÁCTÝ KLÍČ (Překlad)
Ó, vy meče Jihu, s očima, jež burcují hněv hříchu, opíjející ty, kteří jsou
prázdní: Popatřte! příslib Satana a Jeho moci, jež zvána mezi vámi trpkým
bodnutím jedového ostnu! Dejte se na pochod a zjevte se! Odkryjte tajemství
svého stvoření! Neboť já jsem služebník téhož, vašeho Boha. pravý uctívač
nejvyššího a nevýslovného Krále Pekel.
ČTRNÁCTÝ KLÍČ
Čtrnáctý Enochiánský klíč je voláním po pomstě a spravedlnosti.
ČTRNÁCTÝ KLÍČ (Enochiánsky)
Noroni bajihie pasahasa Oiada! das tarinuta mireca ol tahila dodasa to-lahame
caosago homida: das berinu orocahe quare: Micama! Bial! Oiad; aisaro toxa das
ivame aai Balatima. Zodacare od Zoda meranu! Od cicale Qaa! Zodoreje, lape
zodiredo Noco Mada, hoatha he Saitan!
ČTRNÁCTÝ KLÍČ (Překlad)
Ó, vy synové a dcery prohnilých myslí, jež soudíte nepravosti, spáchané na mě -
Pohleďte! hlas Satanův; příslib Jeho, kdo mezi vámi zván žalobcem a nejvyšším
tribunem! Dejte se proto na pochod a zjevte se! Odkryjte tajemství svého
stvoření. Buďte ke mně přátelští neboť já jsem stejný, pravý uctívač nejvyššího
a nevýslovného Krále Pekel!
PATNÁCTÝ KLÍČ
Patnáctý Enochiánský klíč je vyhlášením souhlasu a porozumění mistrů, jejichž
povinností je napomáhat hledačům duchovních bohů.
PATNÁCTÝ KLÍČ (Enochiánsky)
Ilasa! tabaanu li-El pereta, casaremanu upaahi cahisa dareji; das oado caosaji
oresacore: das omaxa monasaci Baeouibe od emeta jisa Iaiadix. Zodacare od
Zodameranu! Odo cicale Qaa. Zodoreje, lape zodiredo Noco Mada, hoathahe Saitan!
PATNÁCTÝ KLÍČ (Překlad)
Ó, ty vládce prvního plamene, pod jehož křídly jsou ti, kdo předou pavučiny, jež
protkávají Zemi suchostí; jenž znáš nádherné pojmenování spravedlnost a pečeť
falešné cti. Dej se proto na pochod a zjev se! Odkryj tajemství svého stvoření!
Buď ke mně přátelský, neboť já jsem stejný!, pravý uctívač nejvyššího a
nevýslovného Krále Pekel!
ŠESTNÁCTÝ KLÍČ
Šestnáctý Enochiánský klíč přináší poznání úžasných kontrastů Země a živné půdy
těchto dichotomií.
ŠESTNÁCTÝ KLÍČ (Enochiánsky)
Ilasa viviala pereta! Salamanu balata, das acaro odazo busada, od beiioraxa
balita: das inusi caosaji lusadanu emod das ome od taliobe: darilapa iehe ilasa
Mada Zodilodarep Zodacare od Zodame ranu. Odo cicale Qaa: zodoreje, lap zodiredo
Noco Mada, hoathahe Saitan!
ŠESTNÁCTÝ KLÍČ (Překlad)
Ó, ty druhý plameni, dome spravedlnosti, jenž máš počátky ve slávě a budeš
poskytovat útěchu spravedlivým; jenž kráčíš po Zemi ohnivýma nohama; jenž
rozumíš tvorům a rozděluješ je! Velký jsi v Bohu rozpínání a podmanění. Dej se
proto na pochod a zjev se! Buď ke mně přátelský, neboť já jsem stejný!, pravý
uctívač nejvyššího a nevýslovného Krále Pekel!
SEDMNÁCTÝ KLÍČ
Sedmnáctý Enochiánský klíč slouží k osvícení ochromených a k ničení pomocí
zjevení.
SEDMNÁCTÝ KLÍČ (Enochiánsky)
Ilasa dial pereta! soba vaupaahe cahisa nanuba zodixalayo doda sihe od berinuta
faxisa hubaro tasataxa yolasa: soba Iad i Vonu pehe o Uonupehe: aladona dax ila
od toatare! Zodacare od Zodame ranu! Odo cicale Qaa! Zodoreje, lape zodiredo
Noco Mada, hoathahe Saitan?
SEDMNÁCTÝ KLÍČ (Překlad)
Ó ty třetí plameni!, jehož křídla jsou trny, jež mají vyvolat nevoli, a který
máš myriády živých lamp kráčejících před tebou; jehož Bohem je zuřivý hněv -
Opásej svá bedra a pozorně naslouchej! Dej se proto na pochod a zjev se! Odkryj
tajemství svého stvoření! Buď ke mně přátelský, neboť já jsem stejný!, pravý
uctívač nejvyššího a nevýslovného Krále Pekel!
OSMNÁCTÝ KLÍČ
Osmnáctý Enochiánský klíč otevírá brány Pekel a vynáší Lucifera a jeho
požehnání.
OSMNÁCTÝ KLÍČ (Enochiánsky)
Ilasa micalazoda olapireta ialpereji beliore: das odo Busadíre Oiad ouoaresa
caosago: casaremeji Laiada eranu berinutasa cafafa me das ive-meda aqoso adoho
Moz, od maoffasa. Bolape como beliore ta pamebeta. Zodacare od Zodameranu! Odo
cicale Qaa. Zodoreje, lape zodiredo Noco Mada, hoathahe Saitan!
OSMNÁCTÝ KLÍČ (Překlad)
Ó ty mocné světlo a hořící plameni útěchy!, jenž odhaluješ Satanovu slávu středu
Země; v němž prodlévají největší taje pravdy; jež v království tvém zvána:
radostí síly, a jež nelze změřit. Buď pro mě oknem, jímž vejde útěcha. Dej se
proto na pochod a zjev se! Odkryj tajemství svého stvoření! Buď ke mně
přátelský, neboť já jsem stejný!, pravý uctívač nejvyššího a nevýslovného Krále
Pekel!
DEVATENÁCTÝ KLÍČ
Devatenáctý Enochiánský klíč je nejvyšší oporou přirozené rovnováhy Země,
zákonem blahobytu a džungle. Obnažuje veškeré pokrytectví, a ze svatoušků učiní
otroky. Dává průchod hněvu vůči všem zavrženíhodným, a klade základy úspěchu pro
milovníka života.
DEVATENÁCTÝ KLÍČ (Enochiánsky)
Madariatza das perifa LIL cahisa micaolazoda saanire caosago od fifisa
balzodizodarasa laida. Nonuca gohulime: Micama adoianu MADA faoda beliorebe,
soba ooaona cahisa luciftias peripesol, das aberaasasa nonucafe netaaibe caosaji
od tilabe adapehaheta dame pelozoda, tooata nonucafe ji-micalazodoma larasada
tofejilo marebe yareyo IDOIGO, od torezodulape yaodafe gohola, Caosaga,
tabaoreda saanire, od caharisateosa yorepoila tiobela busadire, tilabe noa lanu
paida oresaba, od dodaremeni zodayolana. Elazodape tilaba paremeji peripesatza,
od ta qurelesata booapisa. Lanibame oucaho sayomepe, od caharisateosa
ajitoltorenu, mireca qo tiobela lela. Tonu paomebeda dizodalamo asa pianu, od
caharisateosa aji-la-to-re-torenu paracahe a sayomepe. Coredazodizoda dodapala
od fifalazoda, lasa manada, od faregita bamesa omaosa. Conisabera od auauotza
tonuji oresa; catabela noasami tabejesa leuitahemonu ji. Vanucahi omepetilabe
oresa! Bagile? Moooabe OL coredazodizoda. El capimao itzomatzipe, od cacocasabe
gosaa. Bajilenu pii tianuta ababalanuda, od faoregita teloca uo uime.
Madariatza, lorezodu!!! Oadariaiza orocaha aboaperi! Tabaori periazoda
aretabasa! Adarepanu coresata dobitza! Yolacame periazodi arecoazodiore, od
quasabe qotinuji! Ripire paaotzata sagacora! Umela od peredazodare cacareji
Aoiveae coremepeta! Torezodu! Zodacare od Zodameranu, asapeta sibesi butamona
das surezodasa Tia balatanu. Odo cicale Qaa, od Ozodazodama pelapeli IADANAMADA!
DEVATENÁCTÝ KLÍČ (Překlad)
RŮŽE AMERIKY
Ó vy rozkoše, dlící v prvém éteru, jste mocné v dílech Země a vykonáváte soud
mocného. K vám je praveno: Zřete tvář Satanovu, počátek útěchy, jehož oči září
hvězd, jenž vám zajistil vládu nad Zemí i její nepopsatelnou mnohostí; poskytuje
vám moc porozumění, abyste mohli naložit se všemi věcmi v souladu s
prozřetelností Toho, jenž sedí na Pekelném Trůně; povstal na Počátku, řka: Země,
nechť je ovládána svými částmi; nechť je v ní rozdělení; sláva její možná bude
stále zpitá a trýzněná sama sebou. Její chod nechť veden vyplněním smyslné
touhy; jako služebná, nechť jim slouží. Jedno údobí nechť zatracuje druhé; nechť
na jejím povrchu či uvnitř není téhož tvora. Všechny její počty nechť liší se
svými rysy; nechť není jedno stvoření rovno druhému. Myslící tvorové Země a
Lidé, nechť sváří se a jako plevel vzájemně se hubí; nechť zapomenou jména
bydlišť svých. Dílo člověka a jeho pýchy nechť zmarněny jsou. Jeho stavby nechť
stanou se jeskyněmi divé zvěře! Zmařte její chápání temnotou! Proč? kaji se, že
jsem stvořil člověka. Nechť je střídavě známa a cizí; neboť ona jest ložem
děvky, a bydlištěm Lucifera Krále.
Rozevřete brány pekel dokořán! Nižší nebesa pod vámi. nechť vám slouží! Vládněte
těm, kdož vládnou! Svrhněte jako pád. Poroďte ty, kteří se množí a zničte
prohnilé. Žádný kraj nechť nezůstane ve stejném počtu. Přidávejte a kraťte,
dokud nebudou hvězdy sečteny. Povstaňte! Dejte se na pochod! a zjevte se před
zaslíbením jeho úst, jež nám On přislíbil ve spravedlnosti Své. Odkryjte
tajemství svého stvoření, a učiňte nás účastníky NEPOSKVRNĚNÉ MOUDROSTI!
ZAKÁZANÉ OVOCE
Dočetl jsem Satanskou bibli s pocitem jistého zklamání. Nic nového jsme se totiž
nedozvěděli, žádná senzace se nekonala. Zjistil jsem jen to, že ji napsal
naprostý egocentrik a hedonista, který, jak jinak, pěstuje kult síly. S tímto
kultem máme ovšem my, Evropané, své smutné zkušenosti. Tento kult stojí v pozadí
fašismu, nacismu a komunismu. Pan
potomky klasického satanismu nezažil na vlastní kůži. A dále, výhrady, které má
nepřekračují rámec předhůzek, kterými je častovali jak pohané a polyteisté, tak
osvícenští racionalisté a materialističtí ateisté. Není nezajímavé, jak často se
Tím ovšem netvrdím, že víra by neměla být logická. Natož pak esoterismus.
Nehodlám ale upírat
kapitolách, které kritizují současný životní styl, zejména v sexuální oblasti,
nekritické propadání orientální teosofii, včetně přejímání bludného konceptu
reinkarnace a v neposlední řadě i v kapitole o duševních upírech a v jeho
psychologických pozorováních vůbec. O to horší je, že na základě některých
kritických postřehů formuluje chybné závěry. Proti západnímu esoterismu se
nejvíce prohřešuje stavěním principu zla na stejnou úroveň s principem dobra. S
tím nemůže hermetik naprosto souhlasit. Zlo je pouze nedostatek dobra a na
každém z nás záleží, na kterou stranu se rozhodne postavit. Každý člověk, i na
té nejnižší úrovni, je schopen rozlišovat mezi zlem a dobrem. Na jiném místě se
odrazu. Vůbec, s hermetickými zákony je autor poněkud na štíru, a proto považuji
za užitečné seznámit čtenáře s esoterními zákony, jak je formuloval velký český
zasvěcenec Petr Kohout-Lasenic v knize Hermetická iniciace Universalismu.
Zákony hermetické relativity
1. Všechno bytí je podmíněno všestrannou bipolaritou a bisexualitou.
2. V univerzální jednotnosti přírody každý pojem a každé bytí má své protiklady
a své analogie.
3. Analogie se odpuzuji, protiklady přitahují.
4. Protivy jsou pouhým pojetím téže věci v různých stupních.
5. Dvě protivy podmiňují vzájemného prostředníka z obou vyplývajícího, majícího
podíl na obou a vyznačujícího se syntézou obou.
6. Spojené analogie reagují expanzí, spojené protiklady kondenzací. Do zákona
hermetické relativity patří i takzvaný zákon o zpětném odrazu. Vychází ze
zásady, že každý lidský čin a akce vůbec vyvolává automaticky reakci, jež jest
jejím druhým, nezbytným pólem. Světlo a tma, dobro a zlo, láska a nenávist,
život a smrt jsou nejčastěji užívané alegorické obrazy pro toto hermetické
arkánum. Rozvineme-li tento zákon dále, dospějeme snadno k logickému zdůvodnění
hermetického aforismu, který učí, že dobro zpětnou indukcí přitahuje dobro a
naopak, a pochopíme i hlubokou spekulativní logiku skrytou za známým biblickým
výrokem: “ Udeří-li tě někdo v tvář, nastav mu druhou ..."
Zákony vůle
1. Představu, motorizovanou žádostí nebo vírou, nazýváme vůlí; vůle. aktivní je
prvá, druhá pasivní.
2. Každá představa, která je součástí vůle, ať už kladné či záporné, je živá a
je silou, která tvoří, udržuje, nebo ničí; nic na tomto světě neexistuje, co by
nebylo předem vůlí v astrálnu stvořeno.
3. Působivost a tvůrčí síla vůle je přímo závislá na době, koncentrační
schopnosti a počtu vysílajících jedinců.
Zákony lásky
1. Fyzicky život je spojené zrcadlení úrovně hmotné a duchovní a vzniká, když
vůlí stvořený duch prochází vůlí stvořenou hmotou.
2. Pronikání úseku hmotného duchovním, je podmíněno spojením jiných dvou
principiálních protikladů - to je láskou.
3. Fyzická láska inkarnuje bytí do pozemské čtveřice, v níž duch se stává
analogií alchymického vzduchu, hmota alchymické země, klad alchymického ohně a
zápor alchymické vody: středem této čtyřky je analogie alchymické soli - to je
Láska.
4. Láska v širším slova smyslu je záměrné spojení protikladů, ať už fyzických,
pudových, citových, mentálních, či jiných - za účelem plození; není nikdy
vymezena ani prostředím, ani časem.
5. Láska má tolik tvarů, jako bytí samo; jedním z nich je běžné fyzické spojení,
jež z hlediska lidského je motivováno pouhým pudem; vedle toho však každý akt,
mentální nebo fyzický, vyhovující předchozí definici, je z hlediska hermetického
láskou.
Dále Lasenic píše: “Či myslíte snad, že celá historie Kristova života není
jediným symfonickým aktem plodivé lásky? Filozofii života, kterou naplnil svoje
pozemské bytí, korunuje krajním protikladem - hrůzou mučednické smrti, aby
zplodil nového člověka ve světle své oběti. On sám stává se personifikací lásky,
jejímž symbolem je hieroglyf Ankh, znak Venuše, nebo růže Rosekruciánů - láskou,
přibitou na čtyřrozměrný kříž, obraz čtyřživelné země."
Tyto vznešené věty stavíme proti
objektivní. Kvitujeme s povděkem, že se
satanismu, jako jsou sexuální orgie a násilí, včetně vraždění zvířat a lidí při
černé mši. Stejně tak oceňujeme, že
ďáblem. Na tuto skutečnost upozorňujeme zejména ty nešťastníky, kteří se cítí
satanismem natolik přitahováni, aby u nás satanské lóže založili.
Stejně jako
krátkozrakost některých křesťanských teologů, kteří se tímto způsobem
vyrovnávali zejména na počátku křesťanství s destruktivním vlivem manicheismu.
Ze shodného pozorování však činíme odlišné závěry. Protože i Satan je
služebníkem Božím, (viz úsloví: Pán Bůh má všelijakou čeládku), nevidíme důvod,
proč místo Velikého stavitele všehomíra uctívat Satana Jecer Hara - svůdce.
Satana Kategora - žalobce, nebo Malacha Hamevetha, který přináší smrt. S mistrem
Františkem Kabelákem tvrdíme:
Řekněme bez obalu, že Satan, anděl Samael, věrný sluha Boží není tím, za co bývá
pokládán: Ďáblem. Ďábel neexistuje: je-li Ďábel, nemůže býti Bůh. Ďábel je pouze
obrazem a jeho bytí je bytím zvířeckých lidí. Magicky jej zaklínati znamená
uskutečňovati nicotu. To se může díti pouze šílenými prostředky ve stavu
šílenství a šílenství je smrtí. Existuje-li černá magie, musí tedy býti kultem
absolutní smrti a šílení jsou ti, kdož její kult vykonávají. Není ďábla, jsou
jen v přírodě činné síly. Není ďábelských sil, ale jedná se o účel díla: je
dobré dílo, nebo dílo špatnosti. Rozlišiti dobré a špatné je v moci svobodné
vůle člověka...Každý čin vytvoří kategora, žalobce, nebo sanegora, obhájce,
kteří vystoupí při naplnění dnů, až bude rozhodováno o životě či smrti. I každý
z národů má svého sara, který je jeho sanegorem, často obětujícím za svůj lid.
Zbývá ještě jedna otázka: proč vydávat takovou problematickou knihu jako je
Satanská bible? Jsme toho názoru, že vydána v dodatečném počtu, ztratí chuť
zakázaného ovoce, které chutná obzvlášť lahodně a nepovšimnuta bude se povalovat
v zaprášených regálech knihoven stejně jako spisy klasiků marxismu-leninismu,
mezi něž svým původem stejně patří.
Pavel Turnovský
Komentáře
Přehled komentářů
Amazing plenty of terrific material.
define desertation https://essaywritingserviceahrefs.com dissertations & theses https://writeadissertation.com
admin odpoveď
(Lilith, 17. 4. 2011 20:46)
Preco prave AIDS??? to ze tuzim po sexe neznamena ze musim striedat sexualnych partnerov!!! Pozor na to akym sposobom sa vyjadrujes...
Skratka, ak je Boh, tak nas stvoril nedokonalymi...Mozne keby pracoval i ten 7 den ako mnohi ludia, tak by sme boli dokonalejsimi a nemuseli by sme sa tu prebiehat v nazoroch na bibliu satansku a krestansku a polemizovat o tom co je spravne a co nie...
Avsak bol lenivy... My ludia sme taky aky sme a ja nevidim dovod preco by sme mali byt inymi.. ano su iste veci ktore by som na ludoch zmenila, ale ludia su taky aky su...
Boli sme stvoreny zo slobodnou volou a neobmedzovany pravidlami kym sme nezacali zotrocovat smi seba navzajom a tych co boli iny ako mi sme uctievali alebo zabijali.. keby sme neboli hlupy a zostali pritom ze sme si vsetci rovny tak by bol tento svet celkom iny a zrejme by zmizlo kopec zla...
Ludske tuzby nie su ego... pleties si pojmy s dojmami...tuzba je to co ludstvo pohana vptred... keby nebolo tuzby tak by ludia nechceli nikdy nic dokazat a este teraz by sme brusili kamienky na mamuty...
Tuzba nieco dokazat, nieco dosiahnut, tuzba vediet a chapat, tuzba odhalovat nepoznane- to je nas hnaci motor a to nas posuva vpred... ani nahodou nas to nebrzdi ak si vsak myslis opak tak patris do stredoveku a nie 21 storocia.
Odpoved
(.........., 16. 4. 2011 19:16)
Myslim ze v jedno z tychto komentarov ( alebo rovno v clanku ) je napisane ze by sme nemali obmedzovat svoje ludske tuzby.
Ludske tuzby- ego.
Musime rozdelovat ludkse tuzby a ludske potreby. A ked chcem stupat vyssie ( ucit sa alebo dosahovat ciele ) musim minimalizovat nase ego ( cize minimalizovat nas TUZBY ) a sustredit sa na nase potreby. To neznamena ze teraz si odopriem vsetko dobre co ma tesilo. To znamena ze si odobriem to co mam naviac. Naco mi je milion eur ked ichnebudem mat na co pouzit? ( myslim osobnu potrebu ) . Ano poucenie sa z vlastnych chyb ale co z toho ked tie chyby ani nabuduce nenepravis lebo si leniva sa obmedzovat. Teda lepsie povedane nechces sa obmedzovat. CO z toho ked dostanes AIDS ( ospraveldnujem sa za takyto priklad) ale mas chut na sex? Vsetci vieme ze kondom v tomto pripade nieje 100% riesenim. Jedna chyba a skoncili sme.
Maspravdu s tym nazorom. Viera je vec ktora na argumenty nereaguje.
Myslim ze pan La Vey chcel ludstvo nechat ludstvom a s tym ja nesuhlasim. Nevravim ze by sa z nas mali stat anjeli...
NO fajn mam tvoj nazor a dalsi podnet na rozmyslanie :)
Takze Dakujem
admin odpoveď
(Lilith, 11. 4. 2011 19:08)
Tak tu je môj názor, presne ako si chcela. A môj názor je prostý.
Ja nie som satanistka a ja osobne neuznávam žiadne pravidlá. Či už cirkevné alebo satanistické. Pre mňa sú dôležité moje ciele ktoré si stanovujem a následne sa ich snažím prekonávať.
Tým sa stávam naopak lepšou a silnejšou. A predstav si že si pritom robím čo len chcem a ničím ani nikým sa pritom neriadim.
Tvoj názor ti však vziať nemôžem.
Toto je proste kniha, satanistická biblia od LaVeya a je tu z jediného dôvodu, a to jest preto, lebo on položil základy moderného satanizmu.
Ja osobne k satanizmu ako takému nemám hlbší vzťah. I keď si myslím že z jeho dieľa v podstate vyplýva že satanizmus je o uznávaní samého seba a uctievaní prírodných živlov.
Myslím že na týchto myšlienkach nie je nič zlé a dokonca ani len hlúpe.
Nikto z nás sa neposunie vpred ak to sám nechce. Hnacím motorom je to čo je v človeku a nie pravidlá ktoré ho obklopujú. Preto si myslím že si napísala hlúposť keď si vyhlásila že sa nikto neposunie vpred tým že si bude robiť čo chce. Ja si naopak myslím že je to najlepší spôsob. Nikdy si nepočula o poučení sa z vlastných chýb? Je to najspoľahlivejší spôsob ako sa posunúť ďalej.
V konečnom dôsledku ten kto chce sa ďalej posunie lebo chce, a nie preto že ho k tomu vedú pravidlá alebo podobné nezmysli.
Túžba je najspoľahlivejším motorom a nedá sa obmedziť žiadnymi pravidlami.
Nemam slov.. proste ste hlupaci
(.........., 9. 4. 2011 1:09)
Takze este predtym ako prenesiem svoju kritiku by som povedala ze som UVAZOVALA o satanstve ale nastastie som omudrela.
Clovek sa potrbuje UCIT! A ako sa bude ucit ked bude naplnat svoje potreby? Clovek potrebuje stupat VYSSIE.. a ako bude stupat vyssie ked si bude robit "co chce" ( ten vyraz nemyslim doslovne: napr. stanstvo zakazuje zabijanie) . ale ked sa budeme riadit tymito vyslovene HLUPYMI radami stane sa z nas NIZKE energia na NIZKEJ vibracii a tym docielime to ze aj zverata budu "mudrejsie" ako my. Clovek potrebuje zbavit sa EGA a s tymito radami to bohuzial nejde. Ja neverim Cirkvi ale ked sa niekto tymto riadi dokazuje svoje ego ktore NECHCE zlomit lebo je hlupucky ....
Dodatok: nechcela som tym nikoho urazit len vyjadrit svoj nazor a co sa tyka komentov typu:naco to vyhladavas? mozem reagovat takto: Vyhladavala som nieco o LIlt a tuto stranku mi vyhodila a kedze ja nikdy nepremozem svoju zvedavost ( ale uz sa na tom pracuje) tak proste cheknem a zkritizujem...
Adminka: Kludne reaguj, vyvracaj moje tvrdenia .. chcela by som pocut tvoj nazor
write essays y77uls
(EugeneBep, 6. 4. 2023 15:23)