Satanská bible5
NÁBOŽENSKÉ SVÁTKY
V satanském náboženství je největším ze všech svátků den vašeho narození. Je to
v přímém protikladu k nejsvatějším dnům ostatních náboženství, jež uctívají
konkrétního antropomorfního boha stvořeného k vlastní podobě, čímž naznačují, že
ego není úplně pohřbeno.
Satanista si říká: Proč tedy nejste skutečně upřímní, a pokud utváříte boha
podle své podoby, proč jím nejste vy sami? Každý člověk se může prohlásit bohem,
když chce. Své narozeniny proto satanista slaví jako nejdůležitější svátek roku.
Konec konců máte větší radost z toho, že jste se narodili, nebo se víc radujete
z narození někoho, koho jste nikdy ani neviděli? Pomineme-li náboženské svátky,
proč máme narozeninám prezidenta nebo historickému datu projevovat větší úctu
než dni, kdy jsme byli přivedeni na tento svět, nejkrásnější ze všech?
Navzdory skutečnosti, že někteří z nás možná nebyli chtěni nebo přinejmenším
plánováni, a bez ohledu na mínění druhých jsme rádi, že jsme zde! Za to, že
jste, byste se měli poplácat po zádech, koupit si, co se vám zachce, zacházet se
sebou jako s králem (nebo bohem), jímž také jste a vůbec byste své narozeniny
měli slavit s co největší pompou a obřadností.
Vedle vlastních narozenin jsou dalšími významnými satanskými svátky Valpuržina
noc a předvečer Všech svatých (angl. Halloween).
Sv. Valpurgis - nebo Walpurga či Walburga, podle doby a místa, o nichž je řeč -
se narodila v Sussexu koncem sedmého nebo počátkem osmého století, byla
vychována ve Winbumu v hrabství Dorset, kde po vstupu do kláštera zůstala dvacet
sedm let. Poté se spolu s jinými jeptiškami na naléhání svého strýce, Sv.
Bonifáce a svého bratra, Sv. Vilibalda, vydala do Německa, aby tam zakládala
kláštery. Nejdříve se usadila v Bischofsheimu v mainzské diecézi, a o dva roky
později (754 n.l.) se stala abatyší benediktinského ženského kláštera v
bavorském Heidenheimu, v eichstadtské diecézi bratra Vilibalda, kde její další
bratr, Vinebald byl v té době ustaven představeným mužského kláštera. Po
Vinebaldově smrti v roce 760 se ji podařilo dostat se na jeho místo, a dohled
nad oběma kláštery si podržela až do smrti, 25. února 779. Její ostatky byly
přeneseny do Eichstadtu, kde byly uloženy do skalní dutiny, z níž začal prýštit
živičný olej, později známý jako Valpuržin olej, o němž se věřilo, že má
zázračné léčivé účinky. Z jeskyně se stalo poutní místo, a byl zde postaven
velkolepý kostel. Její jméno je připomínáno při různých příležitostech, hlavně
však l. května, protože její svátek nahradil původní pohanské oslavy. Je s
podivem, kolik cirátů bylo nutno nadělat, aby bylo možno přimhouřit oko nad
přetrváváním nejdůležitějšího pohanského svátku roku - nádherného vyvrcholení
jarní rovnodennosti!
Předvečer prvního máje byl uctíván jako noc, kdy se zjevují všichni démoni,
duchové, džinové a víly a divoce se veselí. Tálo oslava symbolizuje radost z
jarní rovnodennosti.
Halloween - neboli předvečer svátku všech svatých - připadá na 31. říjen nebo l.
listopad. Původně byl tento den jedním z velkých ohňových svátků v Británii za
dob Druidů. Ve Skotsku se pojil s dobou, kdy duchové zemřelých, démoni,
čarodějnice a čarodějové jsou neobyčejné aktivní a mají příhodné podmínky.
Paradoxně byl také nocí, kdy mladí lidé prováděli magické rituály, aby poznali
své budoucí partnery v manželství. Mladí z vesnice se bavili veselicemi a
smyslnými radovánkami, ale starší lidé si spíše dávali pozor, aby uchránili své
domovy před zlými duchy, čarodějnicemi a démony, kteří měli tu noc výjimečnou
moc.
Slunovraty a rovnodennosti se také slaví jako svátky, neboť zvěstují první den
nového období. Rozdíl mezi slunovratem a rovnodenností je pouze sémantický, a
spočívá ve vymezení vztahů mezi Sluncem. Měsícem a stálicemi. Slunovrat se
vztahuje k létu a zimě, rovnodennost patří k jaru a podzimu. Letní slunovrat je
v červnu, zimní v prosinci. Jarní rovnodennost nastává v březnu, podzimní v
září. Slunovraty i rovnodennosti se v závislosti na lunárním cyklu pohybují rok
od roku v rozmezí jednoho dvou dnů, ale obvykle připadají na 21. nebo 22. den
měsíce. Pět až šest týdnů po těchto dnech se slaví legendární satanské orgie.
ČERNÁ MŠE
Žádný jiný atribut nebyl tolik spojován se satanismem jako černá mše. Tvrzení,
že nejrouhavější ze všech náboženských obřadů není nic jiného než literární
výmysl, je samozřejmé třeba upřesnit - ale nic nemůže být blíž pravdě, než toto
tvrzení.
Rozšířená představa o černé mši je asi taková: exkomunikovaný kněz stojí před
oltářem, tvořeným nahou ženou s široce roztaženýma nohama a rukama a rozevřenou
vagínou. V každé ruce drží černou svíci vyrobenou z tuku nepokřtěných dětí, na
břiše má kalich naplněný močí prostitutky (nebo krví). Nad oltářem visí obrácený
kříž. Trojúhelníkové hostie z mouky smíšené s námelem nebo z načerněného turínu
jsou jedna za druhou žehnány tak, že je kněz střídavě vkládá dovnitř a opět
vyjímá ze stydkých pysků ženy-oltáře. Po invokaci Satana a rozličných démonů prý
následuje množství modliteb a žalmů, zpívaných pozpátku nebo prokládaných
obscenitami...přičemž vše je provozováno v ochranném pentagramu, narýsovaném na
podlaze. Pokud se Ďábel zjeví, má obvykle podobu chtivého muže s černou kozlí
hlavou.
Pak následuje všehochuť bičování, pálení modlitebních knih, cunnilingu, felace a
všeobecné líbání zadku - vše za doprovodu oplzlého přednesu z Bible svaté a
hlasitého plivání hlenu na kříž. Pokud se naskytne možnost zavraždit během
rituálu malé děcko, tím lépe; jak jistě každý ví, je to oblíbená zábava
satanistů!
Pokud ve vás toto líčení vyvolává odpor, je snadné pochopit, proč zprávy o černé
mši úspěšně pomáhají církvi udržet její oddané ovečky.
Žádný slušný člověk, když slyší o takovém rouhání se nemůže nepřidat na stranu
inkvizitorů. Církevní propagandisté odvedli dobrou práci, když svého času
uvědomovali veřejnost o odporných kacířských skutcích pohanů, katarů, bogomilů,
templářů a dalších, které bylo třeba za jejich dualistickou filozofii a někdy i
satanskou logiku vyhladit.
Příběhy o nepokřtěných dětech, které satanisté ukradli, aby je použili při mši,
nebyly pouze účinnými propagandistickými tahy, ale zároveň zajišťovaly církvi
stálý zdroj příjmů v podobě poplatků za křest. Každá křesťanská matka, když
slyšela o těchto diabolických únosech, nechala své dítě co nejrychleji pokřtít.
Každý spisovatel či umělec s lascivními sklony mohl dál průchod nejoplzlejším
představám v zobrazeni činnosti kacířů, což jen ukazuje na další stránku lidské
povahy. Cenzor, který zkoumá veškerou pornografii, aby poznal, před čím varovat
ostatní, je moderní obdobou středověkého kronikáře nemravných skutků satanistů a
samozřejmě jeho moderního novinářského protějšku. Existuje domněnka, že
nejúplnější knihovna pornografie na světě patří Vatikánu.
V líbání Ďáblovy zadnice během tradiční černé mše snadno poznáme předchůdce
moderního výrazu pro ty, kdo chtějí dosáhnout hmotných zisků lichocením něčímu
egu. Jelikož všechny satanské obřady směřovaly k reálným a hmotným cílům,
oscularum infame (polibek hanby) byl považován za symbolický předpoklad dosažení
spíše hmotného než duchovního úspěchu.
Obvykle se předpokládá, že satanský obřad či ritus se vždy jmenuje černá mše.
Černá mše není magickým obřadem provozovaným satanisty. Satanista by černou mši
použil pouze jako jistý druh psychodramatu. Z černé mše ještě nevyplývá, že její
účastníci patří k satanistům. Černá mše je v podstatě parodií římsko-katolické
bohoslužby, ale lze ji volně použít k zesměšnění libovolného náboženského
obřadu.
Pro satanistu je černá mše se svým rouháním se ortodoxním rituálům pouhou
zbytečností. Bohoslužby všech uznávaných náboženství jsou již samy o sobě
parodiemi starých rituálů, prováděných uctívači Země a těla. Ve snaze
odsexualizovat a odlidštit pohanské náboženské představy, noví mužové duchovní
víry nalakovali vše poctivé, co se za rituály skrývalo, narůžovo, a učinili z
nich neslané nemastné eufemismy, dnes považované za pravou mši. I kdyby
satanista každou noc provozoval černou mši, nevyšla by z toho taková parodie,
jako u oddaného věřícího, který sám nevědomky navštěvuje černou mši - karikaturu
poctivých a emočně zdravých rituálů pohanského dávnověku.
Každý obřad považovaný za černou mši musí účinně šokovat a pobuřovat, jelikož se
zdá, že je to měřítkem jeho úspěchu. Ve středověku šokovalo rouhání proti církvi
svaté. Dnes již církev nepředstavuje onu hrůznou moc jako za dob inkvizice.
Tradiční černá mše proto není pobuřujícím spektáklem pro diletantského či
odpadlého kněze jako dříve. Pokud si satanista přeje vytvořit rituál, který by
se rouhal proti etablované instituci a zároveň sloužil jako psychodrama, musí
pečlivě volit fenomén, jehož parodování není zrovna v módě. Tak se mu skutečné
podaří nakopnout posvátnou krávu.
Černá mše by se dnes měla skládat z rouhání proti posvátným tématům, jako je
východní mysticismus, psychiatrie, psychedelické hnutí, ultraliberalismus, atd.
Bylo by dobré zastávat se patriotismu, plivat na drogy a jejich duchovní vůdce,
nekulturní radikály uctívat jako bohy, a dekadenci církevní teologie by se
dokonce mohlo dostat satanské pochvaly.
V dichotomii, nutné k formování obecně rozšířených představ, byl satanský mág
vždy katalyzátorem, a v tomto případe může obřad, provedený ve stylu černá mše,
sloužil dalekosáhlému magickému účelu.
V roce 1666 se ve Francii staly velmi zajímavé věci. Po smrti Francoise
Mansarta, architekta různoběžníku, jehož geometrie se měla stát prototypem
strašidelného domu, byl na základě jeho plánů vystavěn versailleský palác.
Poslední z okouzlujících kněžek Satanových, Jeanne-Marie Bouvierová (Madame
Guyon), byla zastíněna mazanou oportunistkou a otrlou obchodnicí jménem
Catherine Deshayesová, jinak též známou jako
nalezla při fušování do potratů a opatrování účinných léků dámám, toužících
zbavit se nežádoucích manželů či milenců v odpudivých a senzačních popisech
messes noir ono pověstnou náhlou inspiraci.
Můžeme s jistotou říci, že rok 1666 byl datem konání první komerční černé mše! V
oblasti jižně od St. Denis, dnešní
obehnaný zdí. Vybavila ho lékárnou, laboratořemi a ... kaplí. Brzy se pro
smetánku a méně významné diletanty stalo společenskou nutností účastnit se
přesně toho druhu obřadu, který byl v této kapitole již zmíněn. Organizovaný
podvod, páchaný při těchto obřadech se navždy zapsal do historie jako pravá
černá mše.
Když byla
Panny Marie), kostky již byly vrženy. Hnusné činy
satanismu na mnoho let.
Móda satanismu jako zábavy se znovu objevila v Anglii v polovině 18. století,
kdy vznikl Rád medmenhamských františkánů Sira Francise Dashwooda, známý též
jako Klub pekelného ohně. Sir Francie zavrhl krev, vraždění a svíce z tuku
malých dětí, používané při mších v minulém století, a podařilo se mu odehrát
rituály plné příjemně oplzlé zábavy, čímž poskytl mnoha vůdčím osobnostem své
doby barvitou a neškodnou formu psychodramatu. Zajímavou vedlejší aktivitou Sira
Francise, sloužící jako vodítko k orientaci Klubu pekelného ohně, byla skupina
zvaná Klub diletantů, kterou také založil.
Devatenácté století přineslo očištění satanismu v chabých pokusech bílých magiků
provozovat černou magii. Pro satanismus to bylo paradoxní období, kdy
spisovatelé jako Baudelaire či Huysmans vypadali, navzdory zjevné posedlosti
zlem, jako docela příjemní chlapíci. Ďábel předvedl veřejnosti svou luciferskou
osobnost, a postupně se z něj stávalo něco jako ozdoba salónů. Byla to doba
expertům černé umění, jako byl Eliphas Levi. a nespočet hypnotických médií,
která se svými pečlivě spoutanými duchy a démony také úspěšně svázala myšlení
mnoha lidí, kteří si dodnes říkají parapsychologové!
Pokud jde o satanismus, nejvíc se mu blížily neopohanské rity, provozované
Hermetickým řádem Zlatého úsvitu, který vedl MacGregor Mather, později Řádem
stříbrné hvězdy (A A - Argentinum Astrum) Aleistera Crowleyho a Řádem východních
templářů (O.T.O.)(Ordo Templi Orientis Crowleyova parodie německé sekly stejného
jména, původně založené v roce
popisovaných v této knize.), které paranoidně popíraly jakoukoli spojitost se
satanismem, přestože se Crowley stylizoval do podoby apokalyptické bestie. Vedle
psaní docela roztomilé poezie a povrchního blábolení o magickém haraburdí
strávil Crowley většinu času, když zrovna nelezl po horách, jako pozér par
excellence a nelitoval námahy, aby ze sebe udělal zpustlíka.
Podobně jako jeho současník, duchovní (?) Montague Summers. Crowley zjevně
strávil velkou část svého života ironickými poťouchlostmi, ale jeho stoupenci
jsou dnes nějakým záhadným způsobem schopni rozluštit esoterické významy v
každém jeho slově.
Souběžně s těmito společnostmi vždy existovaly sexuální kluby, kterým satanismus
sloužil jako záminka - což přetrvává dodnes, k velké radosti novinářů píšících
pro bulvární plátky.
Může se zdát, že se černá mše vyvinula z pouhého literárního výmyslu církve do
podoby zvrácené komerční atrakce nebo psychodramatu pro diletanty a obrazoborce,
k esu v rukávu populárních médií...kde je tedy její místo v kontextu skutečného
satanismu? A kdo provozoval satanskou magii před rokem 1666?
Odpovědí na tuto hádanku je další záhada. Praktikuje člověk považovaný za
satanistu skutečně satanismus v pravém smyslu, nebo se tak na něj spíše pohlíží
očima pánbíčkářských tvůrců veřejného mínění? Již mnohokrát bylo řečeno, a
právem, že všechny knihy o Ďáblu byly napsány Božími agenty. Proto je celkem
snadné pochopit, jak tito teologové stvořili jistou odrůdu uctívačů ďábla. Zlý
člověk dřívějších dob nemusí ještě nutně praktikovat pravý satanismus. Ani není
živoucím ztělesněním živlu nevázané pýchy či vznešenosti vlastního ega, která
dala postpohanskému světu definici zla, vytvořenou kněžími. Je spíše vedlejším
produktem pozdější a mnohem důmyslnější propagandy.
Pseudosatanista se vždy objevoval v moderních dějinách s černou mší různého
stupně rouhavosti, ale pravého satanistu není tak snadné poznat.
Bylo by příliš zjednodušující tvrdit, že každý úspěšný muž či žena na Zemi jsou,
aniž o tom ví, praktikujícími satanisty. Touha po světském úspěchu, a jednání z
ní vyplývající, jsou přirozené pro svatého Petra důvodem, aby ukázal palcem k
zemi. Pokud je přijetí boháče do nebe tak obtížné jako protáhnout velblouda
uchem jehly, pokud je láska k penězům kořenem všeho zla, musíme přinejmenším
předpokládat, že nejmocnější mužové na Zemi jsou největší satanisté. To platí
pro finančníky, průmyslníky, papeže, básníky, diktátory a všechny možné tvůrce
veřejného mínění a generály velící běhu světa.
Občas se díky úniku informaci ukáže, že nejzáhadnější muži a ženy na Zemi dělali
do černých umění. Samozřejmě jsou odhalováni jako tajemné postavy dějin. Jména
jako Rasputin, Zacharov, Cagliostro, Rosenberg a jim podobní jsou spojovacími
články - stopami, tak říkajíc. Satanova skutečného obrazu... odkazu, který
přesahuje etnické, rasové a ekonomické rozdíly i dočasné ideologie. Zemi vždy
vládl satanista... a vždy bude, ať už ponese jakékoli jméno.
Jedna věc zůstává jistá: zásadami, filozofií a praktikami vyjevenými na těchto
stránkách se řídí ti, kteří dosáhli na Zemi největší moci a sebeuplatnění.
Stejně jako dříve, i dnes sídlí v tajných myšlenkách všech mužů a žen,
vybavených zdravým a nezkaleným mozkem, potenciální možnost stát se satanistou.
Znamení rohů teď promluví spíše k většině než menšině; magik se zjeví, aby mohl
být poznán.
(ZEMĚ)
KNIHA BELIALOVA
VLÁDA NAD ZEMÍ
Největší přitažlivost magie nespočívá v jejím použití, ale v jejích esoterických
zákrutech. Příchuť tajemna, které tak těžce halí provozování černých umění, byla
podporována, ať již dobrovolně či z neznalosti těmi, kdo rádi prohlašují, že
jsou největšími znalci těchto věcí. Je-li nejkratší spojnicí mezi dvěma body
přímka, pak by z uznávaných okultistu byli dobří stavitelé bludišť. Základní
principy obřadné magie byly tak dlouho odsunovány mezi neustále přebírané zlomky
scholastického mysticismu, až se adept čarodějnictví stal obětí matení, jehož se
on pak sám dopouštěl na jiných! Jako analogii lze uvést příklad studenta
aplikované psychologie, který navzdory tomu, že o věci ví všechno, nedokáže
navázat přátelství.
K čemu je dobré studium klamu, pokud v ne nevěří všichni? Mnoho lidí samozřejmě
podvodům věří, ale stále JEDNÁ podle přirozených zákonu. Na této premise je
založena satanská magie. Držíte v ruce příručku - základní text o
materialistické magii. Je to satanská obdoba čítanky pro prvňáčky.
Belial znamená bez pána, a symbolizuje skutečnou nezávislost, soběstačnost a
osobní úspěch. Belial představuje živel země a najdeme v něm magii, která stojí
oběma nohama pevně na zemi - pravé, nefalšované, magické postupy - žádné
otřepané mystické fráze, postrádající objektivní logiku. Neváhejte! Zde jsou
základní fakta!
TEORIE A PRAXE SATANSKÉ MAGIE
(Definice a cíle)
Definice magie, používaná v této knize zní; Změny situací či jevu v souladu s
naším přáním, jež by při užití běžně přijímaných metod zůstaly nezměněny. Tím
nepochybně vzniká značný prostor pro osobní interpretaci. Někdo možná namítne,
že tyto návody a procedury nejsou ničím jiným než aplikovanou psychologií či
vědeckým faktem, oděnými do magické terminologie - dokud v textu nenarazí na
pasáž, jež se nezakládá na žádných známých vědeckých faktech. Právě z tohoto
důvodu jsme se nesnažili omezovat uváděné výklady zavedenou nomenklaturou. Magie
není nikdy vědecky zcela vysvětlitelná, zato veda byla v určitých obdobích za
magii považována.
Mezi bílou a černou magií není žádný rozdíl kromě nafoukaného pokrytectví,
morální nadutosti poznamenané pocitem viny a faktu, že bílý magik klame sám
sebe. V klasické náboženské tradici je bílá magie provozována s altruistickými,
dobrými úmysly. Černá magie naopak slouží k obohacování, zvětšování osobní moci
a ke zlým účelům. Nikdo na Zemi se ještě nevěnoval studiu okultismu, metafyziky,
jógy a dalších dobrých koncepcí, aniž by tím sledoval uspokojení vlastního ega a
získání osobní moci. Někteří lidé proste raději nosí žíněné košile, a jiní
dávají přednost sametu či hedvábí. Co přináší jednomu rozkoš, znamená pro
druhého bolest, a totéž platil pro dobro a zlo. Každý adept čarodějnictví je
přesvědčen, že on jedná správně.
V rámci magie rozeznáváme dvě kategorie: rituální neboli obřadní, a nerituální
čili manipulativní. Rituální magie spočívá v provádění formálního obřadu, který
se alespoň částečně odehrává na místě zvlášť k tomu určeném a ve stanovenou
dobu. Jejím hlavním účelem je získat adrenální energii, která by se jinak
ztratila, a další emočně vyvolanou energii a přeměnit je v dynamicky přenosnou
sílu. Nejde o intelektuální, nýbrž o čistě emoční akt. Jakákoliv intelektuální
aktivita musí proběhnout před obřadem, nikoli při něm. Tento druh magie je někdy
označován jako VETŠÍ MAGIE.
Nerituální čili manipulativní magie, zvaná též MENŠÍ MAGIE jsou vlastně triky,
prováděné s pomocí různých nástrojů a připravených situací, které mohou při
šikovné manipulaci vyvolat změnu v souladu s naši vůlí. V dřívějších dobách se
této magii říkalo kouzla, cáry a uhranutí.
Většina obětí čarodějnických procesu vůbec nebyly čarodějnice. Často se jednalo
o potrhlé staré ženy, které byly buďto senilní nebo se vymykaly konvencím.
Dalšími obětmi bývaly výjimečně přitažlivé ženy, které odmítaly nabídky mocných
mužů. Skutečné čarodějnice stály před tribunálem nebo na popravišti jen zřídka,
jelikož byly zběhlé v umění svádět, takže dokázaly okouzlit muže a zachránit .si
život. Většina pravých čarodějnic spala s inkvizitory. Zde je třeba hledat původ
výrazu osobní kouzlo. Základním kapitálem moderní čarodějnice je schopnost
okouzlit či využít svého půvabu. Slovo fascinace má také okultní původ,
vztahovalo se totiž k uhranutí. Upoutat něčí pohled, jinými slovy fascinovat,
okouzlit, znamenalo uhranout dotyčného a přivolat na něj pohromu. Ženu, která
dokázala okouzlovat muže, proto považovali za čarodějnici.
Schopnost účinně využívat POHLEDU je nedílnou součástí vzdělání adepta
čarodějnictví. Abyste mohli někým manipuloval, musíte být schopni nejdříve
upoutat jeho pozornost a udržet si ji. Existují tri metody, jak toho dosáhnout:
využití sexu, sentimentu nebo podivnosti, propadne jejich kombinace. Čarodějnice
musí být k sobe poctivá a rozhodnout sama, do které kategorie nejspíše patří.
První kategorie, sex, je zcela evidentní. Jde-li o půvabnou nebo sexuálně
přitažlivou ženu, mela by udělat vše, aby byla co nejsvůdnější. Sex používá jako
svůj nejsilnější nástroj. Jakmile upoutala sexuální přitažlivostí mužovu
pozornost, muže si s ním dělat, co chce. Druhou kategorií je sentiment. Sem
patří většinou starší ženy. Lze do ní zařadit i čarodějnice typu paní
kuchařinka, která bydlí v malé chaloupce a lidé ji považují za mírně potrhlou.
Děti jsou obvykle očarovány její fantazií a mladí lidé ji vyhledávají, neboť od
ní očekávají moudré rady. Díky své nevinnosti dokáží děti vidět její magické
schopnosti. Tím, že se přizpůsobí představě o milé paní ze sousedství, muže mást
lidi, aby dosáhla svých cílu. Do třetí kategorie spadá vše, co se týká
podivnosti. Hodí se pro ženu, která vypadá divně nebo strašidelně. Když dokáže
svého zjevu využít, muže snadno manipulovat lidi, kteří se bojí, co by jim asi
udělala, kdyby nevyhověli jejím přáním.
Mnoho žen lze zařadit do více než jedné z těchto kategorií. Například mladá
dívka, která vypadá svěže a nevinně a současně je hodně sexy, spojuje sex se
sentimentem. Nebo typ femme fatale, který kombinuje sexappeal s temnými podtóny,
používá sex a podivnost. Každá čarodějnice musí posoudit své přednosti a
rozhodnout, do které kategorie patří, a tyto přednosti pak musí patřičně využít.
Aby se z muže stal úspěšný čaroděj, musí se také zařadit do správné kategorie.
Pohledný či sexuálně přitažlivý muž samozřejmě patři do první kategorie zvané
sex. Kategorie druhá, sentiment se hodí pro staršího muže, který muže vypadat
jako skřítek nebo lesní čaroděj. Hodný starý dědoušek (často starý zvrhlík!)
také patří do této kategorie. Třetí typ představuje muž, jehož zjev budí dojem
čehosi zlověstně temného či přímo ďábelského. Každý z těchto mužů bude užívat
své schopnosti očarovat víceméně obdobně, jak bylo uvedeno v případe žen.
Vizuální metaforika používaná k vyvolání emočních reakcí je samozřejmě
nejdůležitějším nástrojem menší magie. Každý, kdo je dost hloupý, aby tvrdil, že
vzhled nehraje žádnou rolí se velice mýlí. Přitažlivý vzhled není sice
bezpodmínečně nutný, ale vyhraněnou osobnost mít musíte!
Dalším důležitým manipulačním faktorem v menší magii je pach. Vzpomeňte si,
zvířata se bojí všeho, co nemá žádný pach, a jsou nedůvěřivá! I když můžeme
jakožto lidé mnoho soudu založených na čichu vědomě odmítat nebo zlehčovat, jsme
stejně jako čtyrnohá zvířata tímto smyslem motivováni. Jste-li muž a chcete-li
okouzlit nějakou ženu, nechte přirozené pachy vašeho těla, aby prostoupily vaše
bezprostřední okolí, budou působit jako živočišný kontrast k rouchu společenské
zdvořilosti, do něhož se odíváte.
Jste-li ženou a toužíte-li svést nějaké muže, nebojte se, že byste se ho mohla
dotknout tím, že jste nevydrbala šťávy a vůně svého těla nebo že ono místo mezi
vašimi stehny není suché a sterilní. Tyto přirozené pachy patří k sexuálně
stimulačním prostředkům, které nám ve své magické moudrosti dala příroda.
Mezi citová stimulans radíme vůně, které vyvolávají příjemné vzpomínky a
nostalgii. Chcete-li okouzlit muže pres žaludek, začíná to vnímáním vůní při
vaření! Citový typ čarodějnice zjistí, že toto kouzlo patří k nejužitečnějším. V
této souvislosti snad není hrubostí zmínit se o případu muže, který chtěl kdysi
okouzlit jednu mladou ženu. Ztratila v dětství domov a jeho radosti. Shodou
okolností byla jejím domovem rybářská vesnice. Protože se onen muž vyznal v
praktikách menší magie, chytře si vsunul do kapsy u kalhot makrelu, a sklidil
žen, jakou jinak přináší jen velká láska.
TŘI DRUHY SATANSKÉHO RITUÁLU
Praxe satanské magie zahrnuje tři druhy obřadu. Každý z nich odpovídá jinému
základnímu typu emočního vzrušení. První z nich můžeme nazvat sexuálním
rituálem.
Sexuální rituál se vlastně shoduje s tím, co se obvykle nazývá kouzlo lásky.
Smysl tohoto rituálu spočívá ve vyvolání odezvy v člověku, po němž toužíte,
event. přivolání partnera, který by naplnil vaše sexuální touhy. Pokud nemáte
dostatečně silnou představu určitého člověka či typu, aby dokázala vyvolat přímé
sexuální vzrušení vrcholící orgasmem, vaše konání se nesetká s úspěchem. Důvod
je prostý: i kdyby byl rituál úspěšný, bylo by vám to k ničemu, když nedokážete
využít příležitosti, protože nejste dost vzrušení. Není totiž těžké zaměnit
kouzlení motivované postranními úmysly s očarováním, jež má uspokojit vaše
sexuální touhy.
Pokud se čarování zaměřené k vlastnímu prospěchu spojuje s obřadnou magií, patří
buď k rituálům soucitným nebo destrukčním, případně k oběma typům. Jestliže něco
chcete nebo potřebujete tak zoufale, že jste z toho smutní a trápíte se, a
přitom můžete svého cíle dosáhnout pomocí cáru a kouzel, aniž byste někomu
ublížili, pak muže vaši moc zvýšit soucitný rituál. Pokud si přejete po zásluze
očarovat nebo lapit obět, s níž máte své plány, použijete destrukční rituál.
Tohoto rozdělení je třeba dodržovat, protože kdybyste k dosažení kýženého cíle
zvolili nevhodný rituál, mohlo by vám to způsobit značně komplikované problémy.
Jako dobrý příklad muže posloužit dívka, kterou neustále obtěžuje neodbytný
nápadník. Pokud mu nezavdala žádnou příčinu, mela by si uvědomit, že jde o
psychického upíra, a klidně ho nechat hrát masochistickou roli. Jestliže ho ale
lehkovážně sváděla, vzbudila jeho naděje a pak se diví, že je předmětem vytrvalé
sexuální touhy, muže poděkovat jen sama sobě. Takové jednání je pouze
"přifukováním" ega a je dáno naučeným popíráním ega, které si pak vynucuje
takové triky. Satanistka má ego dostatečně silné, aby využívala čáry jen pro
vlastní sexuální uspokojení nebo k získání moci či úspěchu v nějaké oblasti.
Druhý typ rituálu se týká soucitu. Rituál soucitu nebo citovosti je prováděn s
úmyslem pomoci jiným, případně sobě. Tímto rituálem lze ovlivnit například
zdraví, rodinné štěstí, podnikání, hmotné a vědecké úspěchy apod. Tento druh
obřadu by bylo možno považoval za ryzí dobročinnost, máme-li na paměti, že s
dobročinností se má začínat doma.
Třetí motivační silou je destrukce. Jde o obřad, jehož použití je vyvoláno
vztekem, nevolí, pohrdáním, opovržením nebo čirou nenávistí. Je známý jako
očarování, kletba nebo ničivé kouzlo,
Jednou z nejrozšířenějších mylných představ o praktikách rituální magie je, že
člověk musí nejdříve věřit v její moc, aby mu mohla uškodit nebo ho zničit. Nic
není dál od pravdy. Největší posměváčci byli vždy nejvhodnějšími obětmi
škodlivých kouzel. Důvod je děsivě prostý. Když příslušník primitivního kmene
zjistí, že na něj nepřítel seslal kletbu, první, co udělá, bude, že poběží za
nejbližším šamanem či kouzelníkem. Stále si uvědomuje ohrožení a přítomnost zla,
a víra v moc kletby je tak silná, že podnikne vše, aby ji zlomil. Pomocí
soucitné magie pak muže bojovat s jakýmkoliv zlem, jež se mu postaví do cesty.
Takový člověk si dává pozor na každý krok, a raději nic neriskuje.
Osvícený člověk, který o podobných pověrách nechce ani slyšet, naopak zatlačí
instinktivní strach z kletby do podvědomí, a tím si pěstuje pozoruhodně
destruktivní sílu, která se s každým dalším neštěstím ještě násobí. Kdykoliv ho
potká nový nezdar, nevěřící přirozeně automaticky popře jakoukoli souvislost s
kletbou, zvláště v jeho případe. Toto důrazné vědomé popření účinnosti kletby je
její hlavní složkou, zaručující úspěch, protože čaroděj navodí situaci, v níž
jsou neštěstí či nehoda velmi pravděpodobné. V mnoha případech obět popírá, že
by magie mohla jakkoliv ovlivnit její život a někdy tuto možnost nepřipustí ani
na smrtelném loži - ale čaroděj je naprosto spokojen, pokud se dostaví očekávané
výsledky. Je třeba připomenout, že pokud jsou výsledky vašeho konání v souladu s
vaší vůlí, je úplně jedno, jestli mu někdo přikládá význam nebo ne. Superlogik
vždy dokáže vysvětlit spojitost mezi magickým rituálem a konečným výsledkem jako
dílo náhody.
Ať už má magie konstruktivní nebo destruktivní cíl, její úspěch závisí na
receptivitě osoby, která je předmětem požehnání nebo kletby. V případe
sexuálního nebo soucitného rituálu pomáhá, pokud příjemce v magii věří; obět
uřknutí nebo kletby je snadnější zničit, pokud v magii NEVĚŘÍ! Jestliže si
člověk uvědomuje význam strachu, potřebuje prostředky a způsoby, aby se proti
němu mohl bránit. Nikdo není vševědoucí, a dokud existuje nejistota, bude
existovat i obava z neznáma, které v sobe zahrnuje potenciálně nebezpečné síly.
Právě tento přirozený strach z neznáma, blízký příbuzný fascinace neznámem,
tlačí logicky založeného člověka k rozumovým vysvětlením. Vědce vede k objevům
zřejmě právě jeho schopnost úžasu. Je smutné, že ten, kdo se považuje za logika,
je často poslední, kdo chápe podstatu rituální magie.
Když hluboká víra a vroucí nadšení dokáží, že se na tele objeví rány, jaké
údajně utrpěl Kristus, říká se tomu stigmata. Tyto rány se objeví následkem
soucitu, vypjatého až k výraznému emočnímu extrému. Proč bychom tedy měli
pochybovat o ničivých důsledcích mezních stavu strachu a hrůzy? Takzvaní démoni
mají teoreticky moc roztrhat tělo na kusy; stejně tak hrst dávno zrezivělých
hřebíku dokáže v člověku přesvědčeném, že visí na kříži Kalvárie, vyvolat
extázi, až z něj kape krev.
A proto se nikdy nepokoušejte přesvědčit skeptika, na něhož byste chtěli seslat
kletbu. Nechtě ho, ať se pošklebuje. Kdybyste ho poučovali, zmenšíte tím své
šance na úspěch. Když se bude vysmívat vaší magii, vlídné mu naslouchejte s
pocitem jistoty, že jeho dny budou naplněny zmatkem. Jestliže je skutečně hoden
opovržení, pak z milosti Satanovy možná dokonce zemře - s posměškem na rtech!
VÝZVA K TEM, KDO CHTĚJÍ PRAKTIKOVAT TATO UMĚNÍ
Pokud jde o sex nebo chtíč: Plně využijte zaříkání a kouzel, která účinkují;
jste-li muž, vnořte do ní svůj vztyčený úd se smilnou rozkoší: jste-li žena.
rozevřete svůj klín s vilným očekáváním.
Pokud jde o soucit: Buďte odhodláni nelitovat námahy vynaložené na pomoc
poskytnutou ostatním, i kdyby se melo jejich nove získané blaho stát překážkou
ve vaší životní dráze. Buďte vděční za vše. čeho se vám díky magii dostane.
Pokud jde o zkázu: Než vyšlete kletbu, ujistěte se, že JE VÁM JEDNO, jestli vaše
obět žije nebo ne; pokud jí přivodíte zkázu, radujte se a nepodléhejte výčitkám
svědomí.
RESPEKTUJTE TATO PRAVIDLA, JINAK SE ZCELA jisté SETKÁTE S PRAVÝM OPAKEM SVÝCH
TUŽEB, A MÍSTO POMOCI DOJDETE ÚJMY!
RITUÁL ANEB INTELEKTUÁLNÍ DEKOMPRESNÍ KOMORA
Magický obřad muže provádět jedna nebo více osob; je tedy třeba ujasnit si
výhody obou přístupu.
Na rozdíl od soukromého obřadu jde u skupinového rituálu spíše o posílení víry a
načerpání nových sil. Shromáždění lidí oddaných společné filozofii napomáhá
obnovení víry v moc magie. Náboženství udržovala při živote právě jeho
okázalost. Když se náboženství stává systematicky osamělou záležitostí, pak
přesahuje do oblasti sebezapírání, které je v podstatě totožné s asociálním
chováním.
Z tohoto důvodu by se mel satanista pokusit vyhledat další osoby, s nimiž by
mohl obřady konat.
V případe kletby čili ničivého rituálu někdy pomáhá, je-li magikovo přání
posíleno ostatními cleny skupiny. Na tomto druhu obřadu není nic, co by mohlo
jeho účastníkům být nepříjemné, protože jeho základními složkami jsou hněv a
symbolické zničení vyhlédnuté oběti.
Rituál soucitu, kde je třeba beze studu přelévat slzy, eventuelně sexuální
rituál s masturbačními a orgasmickými podtóny, mají největší šanci na úspěch,
jsou-li prováděny v soukromí. Rozpaky či ostych by neměly mít v rituální síni
místo, pokud nejsou součástí dané role, a pak jich lze vhodně využít - např.
stud, který pociťuje slušná žena sloužící za oltář, ji muže sexuálně vzrušovat.
I při zcela osobním rituálu je nejprve třeba sáhnout k tradičnímu úvodnímu
zaříkávání a magickým úkonům, teprve pak dojde na přehrávání intimních fantazií.
Formální část rituálu lze provést v téže místnosti či síni jako část soukromou -
nebo je možno provést formální obřad na jednom místě a osobní na jiném. Počátek
i konec rituálu musí být provedeny v obřadní síni se symbolickým vybavením
(oltář, kalich, atd.).
Stylizovaný začátek a konec obřadu působí jako dogmatický, protiintelektuální
nástroj, jehož smysl spočívá v oddělení aktivit a souvislostí vnějšího světa od
toho, co se odehrává v obřadní síni, kde je třeba soustředit veškerou energii a
vůli. Pro intelektuála je tato stránka obřadu nejdůležitější, neboť především on
potřebuje efekt dekompresní komory, vyvolaný zaříkáváním, zvony, svícemi a
dalšími okrasami. Pak teprve muže prostřednictvím projekce a využitím představ
nechat působit své čiré a vědomé touhy,
Intelektuální dekompresní komoru satanské svatyně lze, stejně jako všechny
náboženské obřady, považovat za školu dočasné nevědomosti. Rozdíl spočívá v tom,
že satanista si je vědom, že pracuje s určitým druhem umele navozené
nevědomosti, aby rozvinul svou vůli, zatímco stoupenci jiných náboženství to
nevědí, a pokud ano, oddávají se sebeklamu, jež takové poznání nedovoluje.
Jejich ego je již díky neustálému náboženskému omílání příliš labilní, aby jim
dovolilo přiznat si, že se dobrovolně odsuzují k nevědomosti!
FAKTORY OVLIVŇUJÍCÍ PROVOZOVÁNÍ SATANSKÉ MAGIE
A. Touha
Prvním faktorem při provádění rituálu je touha, přání, též známé jako motivace,
pokušení nebo citové přesvědčení. Pokud po výsledku opravdu netoužíte, neměli
byste se pokoušet obřad provádět.
Nemůžete získat praxi v čarování, čaroděj muže provádět triky, jako třeba
pohybovat neživými předměty, pouze v případe, že cítí silnou emoční potřebu, aby
se tak stalo. Je pravda, že pokud si přeje získat moc tím, že udělá magickými
výkony dojem na ostatní, musí předložit hmatatelný důkaz svých schopností.
Satanská koncepce magie nicméně nehledá uspokojení v prokazování magických
dovedností.
Satanista provádí rituál, aby dosáhl naplnění svých tužeb, a nikdy by neztrácel
čas ani sílu vůle na něco tak zbytečného, jako je třeba skutálení tužky se stolu
pomocí kouzla apod. Množství energie, potřebné k levitaci čajového šálku by
postačilo k vsugerování nějaké myšlenky skupině lidí vzdálených půl světa, aby
jednali v souladu s vaší vůlí. Satanista ví, že i kdyby se vám podařilo dostat
šálek do vzduchu, stejně by se našel někdo, kdo by to považoval za trik. Když
satanista chce, aby předměty pluly vzduchem, používá zrcadel, drátu nebo jiných
pomůcek, a šetří si sílu pro zvětšování vlastní moci a bohatství. Všechna nadaná
média a mystici pravé cesty se zavázanýma očima a zapečetěnými obálkami
praktikují cistou a aplikovanou jevištní magii, a každý přiměřeně zručný
eskamotér ze zábavního parku nebo kabaretu by dokázal jejich výkony napodobit -
i když by možná chyběly svatouškovské duchovní podtóny.
Malé dítě zjišťuje, že když si něco dostatečně intenzivně přeje, většinou toho
dosáhne. To dává smysl, chtění je příznakem touhy, zatímco modlitba je provázena
zlou předtuchou. Písmo svaté touhu pokřivilo a udělalo z ní chtíč, chamtivost a
lakotu. Buďte jako děti a nepotlačujte touhu, jinak ztratíte kontakt s hlavním
prvkem potřebným k provádění magie. Nechtě se uvést v pokušení a vezmete si to,
co vás pokouší, kdykoliv je to jen možné!
B. Načasování
Pro každou úspěšnou situaci je jednou z nejdůležitějších podmínek správné
načasování. Zvolení správného času rozhoduje o úspěchu či neúspěchu magického
rituálu ještě daleko vetší měrou. Nejvhodnější chvíle pro seslání kletby či
kouzla, očarování nebo zaříkávání je tehdy, kdy je objekt ve stavu největší
receptivity. Vnímavost k vůli čaroděje je nejvyšší, když je příjemce co možná
nejpasivnější. Bez ohledu na sílu své vůle, je samozřejmě hodně pasivní, když
spí. Tyto chvíle jsou proto nejvhodnější dobou k vyslání vaší magické energie.
Existují určitá období spánkového cyklu, kdy je spáč vnímavější k vnějším
vlivům. Člověk, který je normálně unaven po celodenní práci. bude spát jako
pařez, dokud si tělo a mozek neodpočinou. Období hlubokého spánku trvá obvykle
od čtyř do šesti hodin, pak je vystřídáno obdobím snění, které trvá dvě až tři
hodiny, eventuelně až do probuzení. Právě v období snění je mozek nejvnímavější
k okolním či nevědomým vlivům.
Předpokládejme, že čaroděj hodlá vyslat kletbu na někoho, kdo chodí obvykle spát
v 11 hodin večer a vstává v sedm ráno. Nejvhodnější doba k provedení rituálu je
tedy kolem páté hodiny ranní čili dvě hodiny před probuzením.
Je třeba zdůraznit, že čaroděj musí v tu chvíli být na vrcholu sil, neboť při
provádění rituálu slouží jako vysílač. Podle tradice jsou čarodějnice a
čarodějové noční tvorové, což je zcela pochopitelné. Chceme-li vyslat
myšlenkovou energii na nic netušícího spáče, neexistuje lepší rozvrh dne! Kdyby
tak lidé věděli, jaké myšlenky jsou jim ve spánku vkládány do hlavy! Ve stavu
snění se rodí značná část budoucnosti. Při probuzení se zjevují velké myšlenky a
mozek, který si je v bdělém stavu zapamatuje, vymyslí mnohé další. Ale ten, kdo
se řídí myšlenkami, o nichž nic neví, je záměrně veden do situací, které se
budou později vysvětlovat jako osud, vůle boží nebo neštěstí.
Každý z nás má během dne období, kdy je schopen přijímat čarodějovu vůli. V
těchto chvílích denního snění, nudy, nebo když se čas vleče, jsme nejvíce
ovlivnitelní.
Je-li objektem vašeho zaříkávání žena, nezapomínejte na význam menstruačního
cyklu. Kdyby člověk během svého neuspokojivého vývoje zcela neotupěl, poznal by,
stejně jako čtyrnohá zvířata, kdy je samice sexuálně nejvnímavější. Lidský nos,
i když není poničen levnými opiáty, není normálně vybaven, aby zachytil výmluvné
erotické pachy. I kdyby však člověk měl takovou schopnost olfakce, hledaná osoba
by ho nejspíše svedla se stopy použitím značného množství parfému, který
překryje a oslabí pohoršivé pachy, nebo by účinnými deodoranty vypátrání zcela
znemožnila.
Pres tyto nepříznivé okolnosti je muž stále podvědomě schopen rozpoznat změny v
chemii ženského těla, a podle toho je buď přitahován nebo odpuzován. Umožňuje to
smyslový vjem čichové povahy. Vědomé užití těchto schopností bychom si nejlépe
procvičili, kdybychom se vrátili zpět do stadia čtyrnohých zvírat, což ovšem
tem, kdo mají slabý žaludek muže zavánět lykantropií (Schopnost nabývat vlčí
podoby pomocí magie - pozn.překl.). Nicméně existuje snadnější cesta: proste si
zjistit přesný menstruační cyklus ženy, kterou jste si vyhlédli jako objekt.
Průměrná žena je sexuálně nejpřístupnější těsně před a po periodě. Čaroděj proto
považuje čas spánku v těchto dnech za nejvhodnější období pro vštepování
myšlenek nebo motivace sexuální povahy.
Čarodějnice mají k dispozici daleko vetší časové rozpětí, kdy mohou vysílat svá
kouzla na žádoucího muže. Sexuální puzení je u mužů daleko stálejší než u žen
(přestože je mnoho žen, které se vyznačují stejnou či dokonce vetší sexuální
touhou), proto není přesné načasování na den tak důležité. Každý muž, který
neztratil veškerou sexuální energii, je pro šikovnou čarodějnici snadnou
kořistí. Období po jarní rovnodennosti je u muže nabito sexuální vitalitou a on
sám se v souladu s tím i projevuje, čarodějnice tedy musí sáhnout k silnějším
prostředkům, aby se nezahleděl jinam.
Na ustrašenou otázku Copak proti čárům není žádná obrana? je třeba odpovědět
takto: Ano, je. Nesmíte nikdy spát, oddávat se dennímu snění, musíte pořád
myslet na něco důležitého a nikdy nesmíte mít otevřenou mysl. Pak budete
chráněni proti magickým silám.
C. Představivost
Dospívající chlapec, který pečlivě vyzývá do kury stromu srdce s iniciálami
svými a své milované, chlapeček, který si celé hodiny kreslí elegantní
automobily, malé děvčátko, které chová potrhanou a omlácenou panenku a myslí si,
že je to krásné děťátko - tito nadaní čarodějové a čarodějky, přirození
kouzelníci, používají magický prvek známý jako představivost, na němž závisí
úspěch každého rituálu.
Děti, které se nestarají, jestli mají výtvarné nadání nebo jiné tvůrčí
schopnosti, sledují své cíle s pomocí výtvoru své fantazie. Zato civilizovaní
dospělí lidé jsou ke svým tvůrčím projevům daleko kritičtější. Primitivní
čaroděj klidně muže při svých magických obřadech úspěšně použít figurku z bláta
nebo hrubou kresbu. PRO NĚJ je podoba přesně taková, jaká má být.
Vše, co slouží k vystupňování vzrušení v průběhu rituálu, přispívá k jeho
úspěchu. Jakákoli kresba, malba, socha, literární projev, fotografie, součást
oděvu, vůně, zvuk, hudba, scénka či vymyšlená situace, kterou lze vtělit do
obřadu, čaroději poslouží.
Obrazy a symboly jsou mnemotechnickou pomůckou, jež šetří intelekt, fungující
náhražkou za něco reálného. S představami lze manipulovat, je možné je vyvolat,
obměňovat a vytvářet, vše podle čarodějovy vůle, produkt imaginace se stává
vzorcem, vedoucím ke skutečnosti.
Pokud si chcete užít sexuálních radovánek s tím, koho jste si zvolili, pak jako
integrální součást obřadu musíte situaci, po níž toužíte, vytvořit na papíre,
plátně, psaným slovem, atd., a přitom co nejvíc přehánět.
Pokud máte hmotná přání, musíte upřeně hledět na obrazy věcí, které chcete -
obklopte se vůněmi a zvuky, které tyto předměty vyvolávají - vytvořte magnet,
který situaci nebo věc, po které toužíte, přitáhne!
Abyste si pojistili zničení nepřátel, musíte zničit jejich podoby! Musí být
zastřeleni, ubodáni, otráveni, upáleni, rozdrceni, utopeni či roztrháni co
nejpřesvědčivějším a nejsugestivnějším způsobem! Není těžké pochopit, proč
náboženství pravé cesty hledí s takovou nelibostí na modly. Spodobnění užívané
čarodějem je fungující mechanismus vedoucí k hmotné skutečnosti, která je přímým
protikladem esoterické spirituality.
Jistý Rek, který se vyznal v magii, kdysi zatoužil po žene, která by uspokojila
veškeré jeho touhy. Byl tak posedlý nemožností nalézt předmět svých snů, že
začal takové překrásné stvoření sám vytvářet. Když dílo dokončil, tak opravdově
a neodvolatelně se do ženy, již stvořil, zamiloval, že už nebyla z kamene, ale
měla lidské tělo, byla živá a teplá. Mágovi Pygmaliónovi se tak dostalo
nejvyššího z magických dobrodiní a krásná Galatea byla jeho.
D. Nasměrování
Jednou z nejvíce přehlížených okolností při provozování magie je nahromadění
síly a její následné nasměrování k uspokojivému výsledku.
Adepti čarodějnictví obvykle vykonají rituál a pak s hroznou úzkostí cekají na
první známky úspěchu. Přestože jsou odhodlaní a cílevědomí, mohli by stejně
dobře padnout na kolena a dát se do modlení, protože úzkost, kterou cítí při
očekávání kýžených výsledku, likviduje každou reálnou šanci na úspěch. Navíc
není jisté, jestli se jim s takovým postojem podaří nashromáždit dostatek
energie potřebné k rádnému provedení obřadu.
Pokud si na situaci, na níž má být založen váš rituál, budete stěžovat nebo o ní
budete pořád mluvit, můžete si být jisti, že příliš rozptýlíte a rozředíte to,
co má být rituálně nasměrovanou silou. Jakmile vznikla touha dostatečně silná,
aby bylo možno sáhnout po magických silách, je třeba podniknout vše, aby se tato
přání symbolicky ventilovala PŘI PROVÁDĚNÍ RITUÁLU - NE před ním nebo po něm!
Smyslem rituálu je osvobodit čaroděje od myšlenek, jež by ho nakonec zničily,
kdyby se jimi stále zabýval. Přemítání, denní snění a neustálé spekulování
spaluje emoční energii, kterou je jinak možno soustředit a dynamicky použít,
nemluvě o skutečnosti, že stravující úzkost snižuje i normální produktivitu.
Čarodějnice, jež vysílá kouzla mezi dlouhým vysedáváním u telefonu, když ceká,
že jí vytoužený milenec zavolá; strádající čaroděj, který přivolává Satanovo
požehnání, a pak ceká jako na jehlách, až přijde šek; muž, sklíčený
nespravedlností, která se mu stala, proklel svého nepřítele a s protaženým
obličejem a čelem plným vrásek se těžce plahočí dál - to jsou příklady špatně
směrované emoční energie.
Není divu, že se čaroděj cesty ctnosti obává odplaty za seslání zlého kouzla!
Vysílající, pronásledovaný pocity viny, si muže být odplatou jist - postará se o
ni právě jeho špatné svědomí!
E. Faktor rovnováhy
S faktorem rovnováhy je třeba počítat při provádění rituální magie, týkající se
spíše rituálu touhy a soucitu než sesílání kleteb. Představuje sice malou, ale
mimořádně důležitou součást rituálu.
Schopnost uvědomení a úplného poznání tohoto faktoru si osvojí pouze málo
čarodějnic a čarodějů. Jde zkrátka o to, rozpoznat typ člověka a situace tak,
abyste s použitím magie dosáhli co nejsnáze co nejlepších výsledku. Poznání mezí
vlastních možností vyžaduje zvláštní druh introspekce, která muže čaroději
připadat nemožná, mnohdy ale muže rozhodovat o úspěchu či neúspěchu.
Pokud vaše pokusy dosáhnout svého cíle pomocí vetší či menší magie neustále
selhávají, zamyslete se nad těmito věcmi: nestali jste se obětí nesprávně
orientovaného, zbytnělého ega, jež vás přimělo, že jste zatoužili po něčem nebo
po někom, aniž by existovala reálná šance, že toho dosáhnete? Nejste jako
nenadány člověk bez hudebního sluchu, který se pomocí magie pokouší dosáhnout,
aby všichni obdivovali jeho nemuzikální hlas? Nejste pouze obyčejná,
nepřitažlivá čarodějnice, která má velké nohy, nos jako bramboru, nafouklé ego a
navrch ještě těžkou akné, a která vysílá kouzla, aby polapila fešáckou filmovou
hvězdu? Nejste jen primitivní, neohrabaný a oplzlý pobuda s vyžranými zuby,
který touží po smyslné mladé striptérce? Je-li tomu tak, naučte se pracovat s
faktorem rovnováhy, jinak se musíte rovnou smířit s věcnými prohrami!
Schopnost přizpůsobit touhy svým možnostem je velký dar. Jen málo lidí si dokáže
uvědomit, že pokud nejsou schopni získat maximum, platí přísloví lepší něco
nežli nic. Chronický ztroskotanec je člověk, který i když má prázdné kapsy,
odmítne s úšklebkem šanci vydělat padesát tisíc, protože to není rovnou milión.
Jednou z největších zbraní čaroděje je poznání sebe sama, svého nadání,
schopností, fyzické přitažlivosti a nedostatku, atd. Zároveň dobře ví, kdy a kde
a na koho co použít! Člověk, který nemá co nabídnout, a předstupuje před
úspěšného muže s grandiózní radou a příslibem bohatství se podobá bleše, která
šplhá slonovi po noze a chce ho znásilnit!
Ctižádostivá čarodějnice, která klame sebe samu a myslí si, že dostatečné mocné
kouzlo musí být, pres magickou nerovnováhu, vždy úspěšné, zapomíná najedno
základní pravidlo: MAGIE JE JAKO PŘÍRODA SAMA, K DOSAŽENÍ ÚSPĚCHU V MAGII JE
TŘEBA PRACOVAT V SOULADU S PŘÍRODOU, NE PROTI NÍ.
Komentáře
Přehled komentářů
Nicely expressed truly! .
phd no dissertation https://phdthesisdissertation.com how to write an compare and contrast essay https://researchproposalforphd.com
custom order essays b92gdr
(EugeneBep, 6. 4. 2023 2:57)